ساعت کار شعب بانک تجارت افزایش یافت

بانک تجارت همزمان با فرا رسیدن ایام پایانی سال و به منظور ارائه خدمات مطلوب‌تر و افزایش رفاه حال هموطنان‌‌، ساعت کار شعب خود در تهران و شهرستان‌ها را تا ساعت ۱۸:۰۰ افزایش داد. به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، در پی افزایش حجم مراجعه مشتریان در ایام پایانی سال و به منظور تسهیل در ارائه خدمات بانکی‌، شعب بانک تجارت در تهران و شهرستان‌ها از تاریخ ۱۹ اسفندماه جاری لغایت پایان اسفندماه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۸:۰۰ نسبت به ارائه خدمات بانکی به مشتریان اقدام خواهند کرد.

افزایش ساعات کار شعب بانک تجارت همچنین افتتاح حساب‌های پس‌انداز قرض‌الحسنه برای مشتریان این بانک را نیز تسهیل خواهد کرد. جوایز بیست و هشتمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های پس‌انداز قرض‌الحسنه بانک تجارت شامل۱۰۲۸ دستگاه خودرو ریو، ۲۱۲۸ کمک هزینه سفر زیارتی حج و ۲۰۲۸ کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و میلیاردها ریال جوایز ارزنده دیگر است.

در ادامه این گزارش آمده است، مشتریان بانک تجارت می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی بانک به آدرس www.Tejaratbank.ir مراجعه کرده یا با مرکز جامع اطلاع‌رسانی بانک تجارت به شماره ۱۵۵۴- ۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.