گروه بازار پول- امنیت سیستم‌های اینترنتی و ابزارهای استفاده شده در بانکداری الکترونیکی در بانک پاسارگاد، تضمین شده و احتمال بروز خطا در آنها نزدیک به صفر است.

به گزارش روابط‌عمومی بانک پاسارگاد، مجید قاسمی، مدیرعامل بانک پاسارگاد، در اولین دوره کلاس‌های آموزشی بانکداری الکترونیک ضمن ابراز خرسندی از ایجاد زمینه و بستری مناسب برای دیدار با مشتریان پاسارگاد گفت: با توجه به گستردگی فعالیت‌های اقتصادی و نیز لزوم استفاده بهینه از وقت و زمان، آشنایی با بانکداری الکترونیک و بهره‌گیری از خدمات آن، امری ضروری است. بانک پاسارگاد اهمیت این امر را درک کرده و در تلاش است ضرورت استفاده از آن را برای مشتریان گرامی روشن و نسبت به آشنایی هرچه بیشتر آنها با ابزارهای بانکداری نوین امکانات لازم را در اختیار عزیزان قرار دهد. وی ادامه داد: کلیه ابزارهای طراحی شده در حوزه بانکداری الکترونیک در بانک پاسارگاد از سرعت، امنیت و اطمینان فوق‌العاده‌ای برخوردار است و برای طراحی آنها از بهترین عرصه IT در کشور و جوانان مدال‌آفرین در این حوزه دعوت به عمل آمده است. به طوری که احتمال بروز خطا یا مشکل در آنها نزدیک به صفر است و این امنیت از سوی بهترین و کارکشته‌ترین هکرها تضمین شده است.

قاسمی افزود: ما امنیت این شبکه‌ها را برای مشتری عزیز خود تضمین می‌کنیم و در صورت روز مشکل حاضر به جبران ضرر ناشی از آن هستیم. با این وجود که اطمینان داریم هیچ‌گونه مشکلی پیش نخواهد آمد.

در اولین دوره کلاس‌های آموزش بانکداری الکترونیک که توسط بانک پاسارگاد برگزار شد، استقبال چشمگیری از سوی مردم گرامی به عمل آمد و در کنار امر آموزش قدم به قدم بانکداری الکترونیک و ابزارهای آن، با حضور دکتر قاسمی، مدیرعامل بانک پاسارگاد، به سوالات و ابهامات شرکت‌کنندگان در خصوص بانک و مسائل آن پاسخ داده شد. همچنین مردم گرامی می‌توانند در صورت تمایل، از طریق مرکز اطلاع‌رسانی بانک پاسارگاد با شماره ۸۲۸۹۸۲۸۹ نسبت به ثبت‌نام در دوره‌های آتی این کلاس‌ها اقدام کنند.