گروه بازارپول- به منظور تامین رضایت هموطنان گرامی و رفاه حال مشتریان عزیز همزمان با ایام پایان سال‌جاری و فرارسیدن نوروز ۱۳۸۷، ساعت کار شعب بانک صادرات ایران در سراسر کشور افزایش یافت.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، شعب این بانک در سراسر کشور از روز یکشنبه ۱۹/۱۲/۱۳۸۶ لغایت ۲۸/۱۲/۱۳۸۶ به جز ایام تعطیلات رسمی از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح الی ۱۷ به صورت یکسره باز خواهند بود و شعب منتخب این بانک نیز در روز جمعه مورخ ۲۴/۱۲/۱۳۸۶ از ساعت ۹ الی ۱۲ پذیرای مشتریان هستند. شعب منتخب کشیک بانک صادرات ایران در ایام تعطیلات نوروزی در روزهای دوم، سوم،‌ چهارم و دوازدهم فروردین ۸۷ از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ ظهر آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز خواهند بود.

بانک صادرات ایران برای ارائه خدمات بانکی به مشتریان در مناطق آزاد تجاری نیز تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده‌ است، به طوری که شعب این بانک در مناطق آزاد در روزهای پایانی سال به صورت ۲ شیفت از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح الی ۱۹ و ۳۰ دقیقه بعدازظهر دایر و در ایام تعطیلات نوروز نیز از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه لغایت ۱۲ و ۳۰ دقیقه فعالیت خواهد داشت.

اسامی شعب کشیک بانک صادرات ایران از طریق جراید کثیرالانتشار و سایت این بانک به آدرس WWW.bsi.ir جهت اطلاع مشتریان اعلام شده است.

همچنین در روزهای پایانی سال، پیش‌بینی‌های لازم برای تامین نقدینگی شعب و دستگاه‌های خودپرداز ثابت و سیار شبکه بانک صادرات ایران انجام شده است.