گروه بازار پول- به منظور گسترش فرهنگ بانکداری الکترونیکی و رفاه حال هموطنان گرامی به ویژه زائران حرم امام رضا (ع)، اولین مرکز خدمات بانکداری الکترونیکی ۲۴ ساعته بانک کشاورزی در شهر مشهد مقدس راه‌اندازی شد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک کشاورزی، این مرکز که به ۳ دستگاه خودپرداز و امکانات حفاظتی و ایمنی مجهز بوده و در خیابان خسروی نو مشهد و در مجاورت بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع) واقع شده است، به طور ۲۴ ساعته آماده خدمت‌رسانی به هموطنان عزیز می‌باشد. این گزارش می‌افزاید: پرداخت وجه نقد به مشتریان شبکه شتاب انتقال وجه از یک حساب مشتری به سایر حساب‌های مشتری همچنین انتقال وجه از یک مهرکات به مهرکارت دیگر بدون محدودیت و کارمزد، ارائه مانده حساب، ارائه صورت‌حساب، پرداخت قبوض (آب، برق،‌ گاز، تلفن ثابت و سیار)و انتقال وجه از مهرکات به سایر کارت‌های عضو شبکه شتاب تا سقف ۱۰میلیون ریال، به طور شبانه‌روزی از طریق این مرکز امکان‌پذیر خواهد بود.

سومین شعبه بانک همکاری‌های توسعه‌ای ایران و عراق راه‌اندازی شد

سومین شعبه بانک همکاری‌های توسعه‌ای و سرمایه‌گذاری منطقه‌ای اسلامی ایران و عراق با حضور حشمت‌ا... نظری عضو هیات مدیره بانک کشاورزی در شهر نجف عراق راه‌اندازی شد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک کشاورزی، سومین شعبه بانک همکاری‌های توسعه‌ای و سرمایه‌گذاری منطقه‌ای اسلامی ایران و عراق با سرمایه‌گذاری مشترک این بانک و بانک اقتصاد نوین از جمهوری اسلامی ایران و اشخاص حقیقی و حقوقی از کشور عراق روز سه‌شنبه ۲۱ اسفندماه سال جاری افتتاح شد.

این گزارش می‌افزاید: تاکنون‌ ۲ شعبه دیگر این بانک در شهرهای بغداد و کربلا راه‌اندازی و فعال شده است.