مدیر عامل صندوق مهر امام‌رضا‌(ع) برنامه‌های اصلی این صندوق در سال آینده را پرداخت تسهیلات ازدواج، مسکن و جمع‌آوری سپرده‌های مردم به صورت مستقیم اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، خلیل یسائی در یک نشست مطبوعاتی به تشریح عملکرد و ماموریت‌های آینده صندوق مهر امام‌رضا(ع) پرداخت و گفت: با توجه به اینکه ایجاد اشتغال، مسکن و پرداخت تسهیلات از ماموریت‌های صندوق مهر‌رضا (ع) است، سال آینده با اولویت تسهیلات ازدواج و اشتغال کار را به پیش خواهیم برد. مدیر‌عامل صندوق مهر‌رضا(ع)، اظهار داشت: قرار است از این پس تسهیلات اشتغال فقط از طریق سایت ثبت نامی که در این ارتباط راه‌اندازی شده، انجام پذیرد که با رویکرد کار‌آفرینان در بخش‌های صنعت، کشاورزی، خدمات و غیره تدارک دیده شده است.

وی تصریح کرد: پراخت تسهیلات اشتغال در سال آینده با میانگین ۵۰‌میلیون ریال است.

یسائی خواستار پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و کالا توسط بانک‌ها تا روزهای پایانی سال شد و ابراز داشت: صندوق مهر‌رضا‌(ع) علاوه بر توانایی جمع‌آوری کمک‌های بلاعوض مردم، برنامه جمع‌آوری سپرده‌های مردم به صورت مستقیم را در سال آینده دارد.

مدیر‌عامل صندوق مهر‌رضا(ع) بیان داشت: صندوق در سال ۸۵ به ۲۵‌هزار و ۴۶۳ نفر در بخش شهری، مبلغ ۱۱۸میلیارد تومان معادل ۷۹‌درصد از کل تسهیلات پرداخت کرده که این رقم در بخش روستایی به ۷‌هزار و ۹۱‌نفر و ۳۱‌میلیارد تومان معادل ۲۱درصد بوده است.

یسائی از پرداخت تسهیلات ازدواج و خرید کالا به یک‌میلیون و ۱۰۰‌هزار نفر خبر داد و بیان داشت: صندوق توانست در خصوص فعالیت‌های خود اطلاعات مورد‌نیاز بانک مرکزی را به صورت شفاف ارائه نماید. مدیر‌عامل صندوق مهر‌رضا‌(ع) برنامه‌های اصلی صندوق در سال آینده را مربوط به حوزه‌های مسکن، ازدواج و جمع‌آوری سپرده‌های مردم به صورت مستقیم و افتتاح حساب نزد صندوق اعلام کرد.