گروه بازارپول- مدیر بیمه‌های اتومبیل بیمه ایران از راه‌اندازی شبکه سریع پرداخت خسارت در منطقه ۶ تهران نیز خبر داد و گفت: صدور بیمه‌نامه شخص ثالث تخفیف‌دار از شنبه گذشته در نمایندگی و شعب بیمه ایران در سراسر کشور آغاز شد. علی شعبانی با اشاره به اینکه پرداخت خسارت در محل توسط بیمه ایران از آبان‌ماه امسال آغاز شد، افزود: خسارات تا سقف ۵۰۰هزار تومان در محل وقوع حادثه، کارشناسی و مبلغ خسارت پرداخت می‌شود.

مدیر بیمه اتومبیل بیمه ایران با یادآوری اینکه بیمه ایران در سال ۸۶ معادل ۴میلیون و ۲۰۰هزار بیمه‌نامه شخص ثالث صادر کرده است، ادامه داد: کارشناسان ارزیاب خسارت بیمه ایران با اعلام تصادفات رانندگی همزمان با پلیس بر سر صحنه حاضر می‌شوند و اقدام به پرداخت خسارت می‌کنند. شعبانی افزود: اکنون تیم‌های خسارتی در بزرگراه‌های اطراف تهران مانند اتوبان قم- تهران، جاجرود- دماوند، کرج- قزوین، تهران- کرج، تهران- ساوه، اسلامشهر، هشتگرد و شهریار مستقر هستند و منطقه ۶ تهران نیز راه‌اندازی شده است.

او از نمایندگان بیمه ایران خواست تا نسبت به صدور بیمه‌نامه شخص ثالث تخفیف‌دار اقدام کنند و ابراز امیدواری کرد: با افزایش تعداد بیمه‌نامه‌ها از کاهش کارمزد آنان جلوگیری خواهد شد.شعبانی گفت: برنامه نرم‌افزاری فروش بیمه‌نامه شخص ثالث براساس تخفیف‌های جدید آماده شده و نمایندگان و شعب بیمه ایران در سراسر کشور به این شبکه متصل هستند.