مدیرعامل بانک ملت با اشاره به ماموریت این بانک برای ثبت‌نام از متقاضیان حج عمره مفرده، از ایجاد آمادگی‌های لازم در این بانک به منظور ارائه خدمات مناسب برای ثبت‌نام خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس علی دیواندری امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی به تشریح اقدامات انجام شده توسط بانک ملت به منظور ارائه خدماتی مناسب به متقاضیان ثبت‌نام حج عمره مفرده خبر داد.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام از بامداد روز پنجم فروردین سال آینده در ۲‌هزار و ۶۵۰ شعبه این بانک آغاز خواهد شد، از آمادگی پرسنل بانک ملت برای انجام این کار خبر داد و گفت: برای ثبت‌نام در ابتدا احتیاج به افتتاح یک حساب الکترونیکی است و بعد از واریز وجه و افتتاح این حساب، مراحل مربوط به ثبت‌نام آغاز خواهد شد.

مدیرعامل بانک ملت با بیان اینکه امکان افتتاح این حساب از هم‌اکنون برای متقاضیان وجود دارد، خاطرنشان کرد: افرادی که در بانک ملت دارای حساب متمرکز هستند، می‌توانند این حساب را از طریق اینترنت افتتاح کنند و سایر افراد برای افتتاح حساب الکترونیکی باید در شعب بانک حاضر شوند.

به گفته وی برای افتتاح این حساب احتیاج به اصل و تصویر شناسنامه، شماره ملی و کد پستی ۱۰‌رقمی است.

دیواندری با بیان اینکه این خدمات حتی در روز اول فروردین نیز ارائه می‌شود، اظهار داشت: افتتاح حساب نشانه اولویت در اعزام نیست و صرفا برای ثبت‌نام صورت می‌گیرد و اولویت افراد برای اعزام به‌وسیله ترتیب تکمیل فرم ثبت‌نام تعیین می‌شود.

وی تصریح کرد: بانک ملت برای ایجاد آمادگی در پرسنل خود ۲۳‌هزار نفر ساعت را در ماه‌های گذشته آموزش داده است و در این ارتباط ۸‌هزار و ۶۰۰‌نفر از کارکنان را به صورت مستقیم و ۲‌هزار نفر را به صورت غیرمستقیم و در واحدهای ستادی به کار خواهد گرفت.

مدیرعامل بانک ملت خاطرنشان کرد: در صورتی که فرد پس از تکمیل فرم ثبت‌نام قصد انصراف داشته باشد، این امکان نیز به راحتی هم از طریق وب‌سایت و هم از طریق مراجعه به بانک امکانپذیر خواهد بود.

وی در پایان گفت: شعب بانک ملت تا پایان سال از ساعت ۵/۷ صبح تا ۱۸ آماده ارائه خدمات لازم به مشتریان بانک هستند.