بانک پارسیان یازدهمین شرکت در فهرست صد شرکت برتر

با آغاز به کار دو شعبه دیگر بانک پارسیان‌، در مناطق شهید لواسانی (فرمانیه) و سید‌خندان، تعداد شعب این بانک به ۱۶۴ شعبه رسید.

سیدآقایی‌، مدیر امور شعب این بانک، در مراسم گشایش این شعب که با حضور مدیران بانک برگزار شد‌، گفت‌: با گشایش این دو شعبه به صورت همزمان‌، ما در تحقق برنامه خود برای تامین نیازهای مشتریان و کاهش زمان انتظار ایشان در شعب عمل کرده و به همین منظور شعب دیگری را نیز در دست افتتاح داریم. وی کسب رتبه یازدهم در فهرست امسال صد شرکت برتر کشور توسط بانک را‌، به کارکنان‌، سهامداران و مشتریان‌، تبریک گفته و کسب این افتخار را که برای چندمین سال متوالی با ارتقای رتبه همراه بوده و بانک را در رده نخست بنگاه‌های خصوصی قرار داده‌، حاصل زحمات و دلسوزی‌های کارکنان دانست‌.

سید‌آقایی همچنین اعلام نمود کارکنان بانک، ارزش این جایگاه را دانسته و به تلاش مضاعف در حفظ مسوولیت سنگین ناشی از این رتبه در افکار عمومی واقفند.

وی با اشاره به موفقیت‌های کسب شده توسط بانک پارسیان‌، از جمله معرفی این بانک در میان ۲۰ بانک بزرگ اسلامی جهان‌، کسب رتبه دوازدهم در رتبه‌بندی نشریه معتبر بنکر و کسب بالاترین آمار حجم منابع و تسهیلات پرداختی در میان بانک‌های خصوصی‌، از برنامه‌ریزی برای اجرای روش‌های نوینی در کسب نظرات مشتریان خبر داد. وی با اشاره به ارزش‌های والای نظرات مشتریان‌، ایشان را مشاوران بانک در اجرای بهینه اهداف آن دانست.