گروه بازار‌پول‌-‌در ‌راستای گسترش سطح همکاری‌ها تفاهمنامه‌ای بین بانک تجارت و دانشگاه صنعتی امیرکبیر به امضا رسید.به گزارش روابط عمومی بانک تجارت براساس این تفاهمنامه که طی مراسمی به امضای دکتر داوری، مدیرعامل این بانک ودکتر رهایی، رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر رسید. بانک تجارت با ارائه حساب جاری الکترونیک و خدمات اینترنتی لحظه‌ای امکان اعمال مدیریت کارا و بهینه منابع وجوه واریزی و نیز استخراج سریع صورت مغایرت بانکی و گزارشات لازم را برای دانشگاه فراهم خواهد کرد.براساس یکی از بندهای این تفاهمنامه بانک تجارت با شرکت در پروژه‌های عمرانی و رفاهی دانشگاه و یا در اختیار نهادن تسهیلات ویژه برای ساخت و تکمیل پروژه‌های عمرانی و درمانی با دانشگاه همکاری می‌کند.در این مراسم مدیرعامل بانک تجارت طی سخنانی با تبیین رویکرد این بانک در گسترش خدمات الکترونیک و نوین خود در دانشگاه‌ها گفت: این بانک در صدد نهادینه کردن و گسترش این خدمات در کشور است. بانک تجارت تاکنون بیست شهرک الکترونیک را در دانشگاه‌های کشور راه‌اندازی کرده و بیش از هفتصد هزار دانشجو را از خدمات تجارت کارت جوان بهره‌مند ساخته است.

«سبای» بانک تجارت در تبریز، کاشان و کرمانشاه آغاز به کار کرد

همچنین بانک تجارت در راستای ارائه خدمات الکترونیکی به مشتریان و همزمان با ایام ا... دهه فجر شعبه مجهز به سامانه بدون پرسنل الکترونیکی (سبا) را در کرمانشاه افتتاح کرد.

این در حالی است که بانک تجارت طی روزهای گذشته نیز شعبه سبا را در تبریز و کاشان افتتاح کرده بود.

در شعبه سبا تمامی امور بانکی توسط مشتری و با بهره‌گیری از تجهیزات نصب شده در این شعبه به انجام می‌رسد. روابط عمومی بانک تجارت با اعلام این خبر افزود: همه دارندگان کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز از خدمات این شعبه استفاده نمایند. خدمات قابل ارائه در شعب سبا شامل برداشت وجه از طریق کلیه کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب، انتقال وجه از حساب تجارت کارت به هر حسابی در کارت تجارت، پذیرش وجوه نقد و چک‌های مشتریان و واریز به حساب معرفی شده در بانک تجارت، ارائه اطلاعات در خصوص حساب‌ها و تسهیلات مختلف بانکی و بسیاری خدمات دیگر است.