پرداخت بیش از 7هزار میلیارد ریال تسهیلات دربانک صنعت و معدن

گروه بازار پول- بانک صنعت و معدن از ابتدا تا پایان آذر ماه سال جاری توانست با ۵۲درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷هزار و ۱۲۶میلیارد ریال تسهیلات را به متقاضیان پرداخت کند. به گزارش روابط‌عمومی بانک صنعت و معدن، این بانک توانست در همین مدت یک‌هزار و ۱۲۶میلیارد ریال اعتبارات اسنادی ریالی و ۳۸۵میلیون دلار اعتبارات اسنادی ارزی گشایش نماید که ارقام فوق به ترتیب ۱۴۳درصد و ۲۶۳درصد نسبت به ۹ماهه سال ۱۳۸۵ افزایش نشان می‌دهد.

گزارش یادشده همچنین حاکی است، میزان مطالبات وصول شده توسط بانک صنعت و معدن از آغاز سال جاری تا ابتدای دی‌ماه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۰درصد افزایش یافته و به ۴هزار و ۱۰میلیارد ریال بالغ شده است. مانده سپرده‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت این بانک نیز در مقایسه با پایان آذر ماه سال گذشته به ترتیب ۲۵۱درصد و ۱۶۳درصد رشد داشته و به مبلغ ۵۴۴میلیارد ریال و ۲۵۳میلیاردریال رسیده است. روابط‌عمومی بانک صنعت و معدن میزان مانده سپرده ارزی این بانک در پایان ماه نهم امسال را یک‌هزار و ۳۲۰میلیارد ریال ذکر کرده که بیانگر ۴۹۷درصد رشد نسبت به زمان مشابه سال ۱۳۸۵است.

یادآور می‌شود، نظام برنامه‌ریزی یکپارچه در بانک صنعت و معدن موجب ارتقای سطح فعالیت و بازده عملکرد این بانک طی سال‌جاری شده است.