گروه بازار‌پول - بانک کشاورزی در دومین دوره قرعه‌کشی سپرده‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز سال ۱۳۸۶، بیش از ۲۹۵میلیارد ریال جایزه به سپرده‌گذاران خود اهدا می‌کند.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، این بانک به پاس مشارکت سپرده‌گذاران حساب‌های قرض‌الحسنه در تامین مالی طرح‌های کشاورزی و برای دومین‌بار در سال ۸۶، تعداد ۷۰۰هزار فقره جایزه شامل ۱۷۰۰ دستگاه خودروی پژو ۲۰۶، ۱۰۰۰ کمک هزینه حج عمره، ۱۰۰۰ کمک هزینه زیارت عتبات عالیات، ۱۰۰۰ کمک هزینه خرید صنایع دستی، ۲هزار سکه نیم بهار آزادی و میلیاردها ریال جوایز نقدی دیگر جمعا به ارزش بیش از ۲۹۵میلیارد ریال به سپرده‌گذاران خود اهدا می‌کند. براساس این گزارش، هموطنان عزیز می‌توانند تا پایان فروردین ماه سال ۸۶ با مراجعه به شعب بانک کشاورزی در سراسر کشور نسبت به افتتاح حساب یا تکمیل موجودی اقدام نموده و ضمن برخورداری از اجر معنوی به سبب مشارکت در توسعه بخش کشاورزی از جوایز این دوره از قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بهره‌مند شوند.

این گزارش می‌افزاید: بانک کشاورزی با جمع‌آوری انواع سپرده‌ها از مناطق شهری و تزریق آن به بخش کشاورزی و کمک به راه‌اندازی طرح‌های عمده کشاورزی از جمله طرح‌های آبیاری تحت فشار، اشتغال فارغ‌التحصیلان رشته‌های کشاورزی، گسترش دامپروری و ... گام‌های مثبتی را در ایجاد اشتغال و توسعه بخش کشاورزی برداشته است.