گروه بازار‌پول - بانک اقتصاد نوین در راستای گسترش خدمات بانکداری الکترونیکی و تسهیل ارائه خدمات بانکی به مشتریان، ۳۰۱ دستگاه خودپرداز خارج از شعبه راه‌اندازی کرده است که بیشترین سهم در بین بانک‌های خصوصی است.

به گزارش روابط عمومی بانک اقتصاد نوین این بانک تاکنون ۴۸۱ دستگاه خودپرداز راه‌اندازی کرده که از این تعداد ۱۸۰ دستگاه در شعب بانک و ۳۰۱ خودپرداز در خارج از شعب بانک راه‌اندازی شده است. بانک اقتصاد نوین به عنوان بانک سال جمهوری اسلامی ایران در سال ۲۰۰۷ تسهیل ارائه خدمات بانکی به مشتریان را در دستور کار دارد که به همین منظور این بانک بیشترین خودپرداز خارج از خانه را راه‌اندازی کرده است.

خودپردازهای بانک اقتصاد نوین به عنوان یکی از ابزار بانکداری الکترونیکی این بانک خدمات متنوعی از جمله پرداخت وجه، انتقال وجه، پرداخت صورت حساب تا ۱۰ تراکنش، دریافت هزینه قبوض آب، برق، تلفن و موجودی حساب ارائه می‌کنند.

علاوه بر این خودپردازهای بانک اقتصاد نوین با پرداخت اسکناس‌های ۵۰هزار ریالی زمینه را برای کاهش تعداد اسکناس‌های پرداختی فراهم کرده‌اند که این خدمت بانک اقتصاد نوین زمینه رضایت‌مندی استفاده‌کنندگان از خودپردازهای این بانک را فراهم کرده است. همچنین به منظور ارائه مطلوب خدمات توسط خودپردازهای بانک اقتصاد نوین تیم ویژه‌ای به صورت ۲۴ ساعته وضعیت خودپردازهای این بانک را بررسی می‌کنند و در صورت بروز مشکل برای هر یک از این دستگاه‌ها به سرعت نسبت به رفع مشکل اقدام خواهند کرد.

لازم به ذکر است چنانچه کارت بانکی استفاده‌کنندگان از خودپردازهای بانک اقتصاد نوین به هر دلیلی توسط دستگاه خودپرداز این بانک ضبط شود یا رمز انواع کارت‌های بانک اقتصاد نوین فراموش شود، دارنده کارت می‌تواند با مراجعه به مرکز فوریت‌های بانکداری الکترونیکی بانک اقتصاد نوین به آدرس تهران، خیابان گاندی شمالی، انتهای خیابان برادران شریفی، پلاک ۵۱ از خدمات پشتیبانی این مرکز بهره‌مند شود.