گروه بازار‌پول - مدیر بانک ملت زنجان از پرداخت یک‌هزار و ۱۳۵میلیارد ریال تسهیلات در ۹ ماه ابتدای امسال خبر داد و گفت: در این مدت بیش از ۳۸۰میلیارد ریال به بنگاه‌های کوچک اقتصادی و زودبازده تسهیلات پرداخت شده است. به گزارش روابط عمومی بانک ملت آریانا با بیان این نکته که منابع این بانک هم در ۹ ماه سال‌جاری بیش از ۵/۴۴درصد رشد داشته است، تاکید کرد: حجم منابع بانک ملت زنجان در پایان آذر ماه از ۲هزار و ۲۸۴میلیارد ریال گذشته که این بانک را به بانک اول منطقه از لحاظ جذب منابع تبدیل کرده است.

وی با اشاره به گشایش و صدور ۲۷۰ فقره اعتبار اسنادی و ضمانتنامه در ۹ ماه ابتدایی سال‌جاری تاکید کرد: میزان این اعتبارات اسنادی و ضمانتنامه‌ها از مرز ۱۰۷میلیارد ریال عبور کرده است.

آریانا از پرداخت بالغ بر ۵/۱۰۹میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان در قالب طرح اقتصاد خانواده اظهار داشت: این تسهیلات برای خرید بیش از یک‌هزار و ۴۰۰ فقره خودرو و ۷۵۹ فقره لوازم خانگی پرداخت شده است.

به گفته وی، بانک ملت زنجان تا پایان آذر ماه بیش از ۵/۴۱میلیارد ریال نیز تسهیلات قرض‌الحسنه بابت ازدواج، درمان، رفع احتیاج‌های ضروری، تامین و تعمیر مسکن و بهزیستی پرداخت کرده است.

وی به رشد ۶۵۶درصدی مانده جاری موسسات دولتی در این بانک نسبت به پایان سال گذشته اشاره کرد و گفت: مانده سایر منابع نیز نسبت به پایان سال ۸۵ با ۵۶درصد رشد مواجه شده است.

مدیر بانک ملت زنجان از افتتاح حدود ۲۸هزار فقره حساب قرض‌الحسنه الکترونیک در ۹ ماهه امسال خبر داد و افزود: در این مدت حدود دو هزار فقره ملت کارت اصناف و پنج هزار فقره ملت کارت صادر شده و حدود ۷هزار فقره کارت هدیه ملت نیز به فروش رفته است.

وی راه‌اندازی سامانه تسهیلات متمرکز در همه ۲۷ شعبه بانک ملت در استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: سامانه پرداخت الکترونیک قبوض تلفن‌همراه، تلفن ثابت و گاز نیز در این بانک به بهره‌برداری رسیده است.