گروه بازار‌پول - با توجه به استقبال هموطنان از سپرده‌گذاری در سپرده‌های ۶ و ۹ ماهه و یک ساله بانک اقتصاد نوین سپرده‌پذیری در این حساب‌ها با شرایط جدید تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی بانک اقتصاد نوین این بانک به عنوان بانک سال جمهوری اسلامی ایران در سال ۲۰۰۷ میلادی در مرحله قبلی به سپرده‌های ۶ و ۹ ماهه و یک ساله به ترتیب ۲/۱۶، ۸/۱۶ و ۲۵/۱۷درصد سود اعطا کرد که در مرحله جدید به سپرده‌های ۳ ماهه نیز سود ویژه تعلق می‌گیرد. براساس این طرح، بانک اقتصاد نوین در مرحله جدید علاوه بر سپرده‌های ۶ و ۹ ماهه و یک ساله به سپرده‌های ۳ ماهه نیز ۸/۱۵درصد سود ویژه پرداخت می‌کند.

هموطنان عزیز می‌توانند با مراجعه به یکی از ۱۷۲ شعبه بانک اقتصاد نوین در سراسر کشور به عنوان گسترده‌ترین بانک خصوصی کشور نسبت به سپرده‌گذاری در این حساب‌ها اقدام کنند.

پذیرش سپرده‌های سرمایه‌گذاری با نرخ‌های ویژه از ۲۷ دی ماه در شعب بانک اقتصاد نوین آغاز شده و تا ۲۷ بهمن ماه سال‌جاری ادامه خواهد داشت.

سپرده‌گذاران سپرده‌های سرمایه‌گذاری می‌توانند با دریافت و واریز سود این سپرده‌ها به حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز خود علاوه بر برخورداری از اجر معنوی، در قرعه‌کشی دومین مرحله قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک اقتصاد نوین که جوایز آن نسبت به دوره قبل به ده برابر افزایش یافته است، شرکت کنند.