100 وام یک‌میلیون تومانی به شهروندان خوش‌حساب تهرانی

گروه بازارپول- جوایز مراسم قرعه‌کشی عوارض نوسازی روز سه‌شنبه به برندگان خوش‌شانس واگذار می‌شود. به گزارش روابط عمومی معاونت مالی و اداری، حسین محمد پورزرندی، معاون مالی و اداری شهرداری تهران ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: اعطای جایزه ویژه علاوه بر ۱۰درصد جایزه خوش‌حسابی از میان ۳۵۰هزار شهروند تهرانی که تا تاریخ ۳۱/۶/۸۶ تمامی بدهی و چهار قسط عوارض نوسازی خود را پرداخت کرده بودند، قرعه‌کشی و جوایز ویژه‌ای اختصاص یافت. وی افزود: این مراسم که با حضور شهردار تهران و نماینده دادستانی و شهروندان تهرانی برگزار شد، ۲۲ دستگاه پراید، یک‌هزار سکه تمام بهار آزادی و یک‌صد وام قرض‌الحسنه یک‌میلیون تومانی موسسه اعتباری شهر در بین شهروندان خوش‌حساب تهرانی قرعه‌کشی شد.

معاون مالی و اداری شهرداری تهران خاطرنشان ساخت: شهرداری تهران به دنبال کسب درآمدهای پایدار است و با فرهنگ‌سازی می‌تواند بخش قابل توجهی از درآمدهای خود را پایدار کند.

وی با اشاره به اینکه حدود ۸۰درصد درآمدهای تهران منوط به ساخت‌وساز است که درآمدی ناپایدار محسوب می‌باشد، گفت: با تصویب طرح جامع پایدار درآمد شهرداری در شورای اسلامی شهر پیش‌بینی می‌شود سالانه ۵درصد به درآمدهای پایدار شهرداری افزوده شود.

پورزرندی در ادامه گفت: خوشبختانه نگاه تعاملی که بین شهرداری و شهروندان تهرانی به وجود آمده است، می‌توان انتظار داشت که شهروندان تهرانی با پرداخت به موقع عوارض به کمک مدیریت شهری بیایند.

وی اضافه کرد: با پرداخت به موقع عوارض توان خدمات‌رسانی شهرداری به شهروندان تهرانی افزایش می‌یابد.