گروه بازار پول- دومین واحد ارزی بانک ملت استان اصفهان در شعبه شیخ صدوق این استان، خدمات‌رسانی به مشتریان را آغاز کرد. به گزارش روابط عمومی بانک ملت، این واحد ارزی با هدف انجام تمامی امور ارزی از قبیل گشایش اعتبار اسنادی وارداتی و صادراتی، بروات اسنادی، افتتاح انواع حساب‌های ارزی، صدور حواله‌های ارزی و خرید و فروش ارزهای مجاز بانک مرکزی افتتاح شده است.

بر اساس این گزارش، واحد ارزی بانک ملت در استان اصفهان با ارائه خدمات نوین ارزی به بازار سرمایه این شهر، گام مهمی در تحقق اهداف و سیاست‌های اقتصادی، بازرگانی و صنعتی آن برداشته است.

بر این اساس، شرکت ذوب‌آهن اصفهان به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده فلزات در کشور تا پایان آبان ماه سال‌جاری، بیش از ۵۵ فقره اعتبار اسناد نزد واحد ارزی بانک ملت این استان گشایش کرده است.

همچنین مجتمع فولاد مبارکه به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز صنعتی ایران هم به گشایش بیش از ۱۵۰ فقره اعتبار اسنادی وارداتی و صادراتی نزد بانک ملت اصفهان اقدام کرده است.

گشایش بیش از ۲۵ فقره اعتبار اسنادی برای پالایشگاه نفت اصفهان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین منابع انرژی کشور و انجام امور ارزی صنایع هواپیماسازی، صنایع دی.ام.تی، پتروشیمی و مجتمع فولاد آلیاژی اصفهان به عنوان اولین تولیدکننده فولاد آلیاژی در ایران از دیگر فعالیت‌های بانک ملت اصفهان است.

این گزارش حاکی است، ۲۵شهرک صنعتی بزرگ در اصفهان با داشتن بیش از یک‌هزار و ۳۰۰واحد تولیدی در حال بهره‌برداری نیز بیش از ۴۰۰فقره اعتبار اسنادی وارداتی و صادراتی در هشت ماه ابتدایی امسال در بانک ملت گشایش کرده‌اند.