گروه بازار پول- همزمان با اعیاد قربان و غدیر شعبه‌های جدید بانک سامان در شهرستان شیراز و شهر تهران آغاز به کار کردند. به گزارش اداره روابط‌عمومی بانک‌سامان، با افتتاح این ۳شعبه، تعداد شعب این بانک به ۶۵عدد رسید که قرار است تا پایان سال تعداد شعبه‌ها به ۱۰۰عدد افزایش یابد.

بر اساس این گزارش، در این شعبه‌ها همچون سایر شعب تهران و شهرستان‌ها، کلیه عملیات روز بانکی اعم از ریالی و ارزی و خدمات بانکداری الکترونیک به صورت آن‌لاین و به هم پیوسته انجام می‌شود.

گفتنی است، با توجه به تقاضا و درخواست مردم برای دسترسی آسان‌تر به شعب بانک سامان و توجه خاص به رفاه حال مشتریان بانک سامان، شعبه‌های پل رومی، جام‌جم و قصرالدشت شیراز افتتاح شده است.

قابل توجه آنکه در ورودی برخی شعب جدید بانک سامان همچون شعبه جام‌جم و آفریقای شمالی، شعبه ۲۴ساعته تعبیه شده است که این امر در جهت رفاه حال مردم در هنگام مراجعه پس از ساعت اداری به شعب بانک سامان می‌باشد.

شایان ذکر است؛ در بیشتر شعب ۲۴ساعته بانک سامان علاوه بر امکان استفاده از دستگاه‌های خودپرداز (ATM) جهت دریافت و واریز وجه نقد، دریافت صورت‌حساب، پرداخت قبوض و سایر عملیات بانکی، دسترسی به تلفن‌ بانک سامان و اینترنت بانک سامان نیز مقدور است.

گفتنی است؛ شعبه جام‌جم در خیابان ولیعصر،‌ نرسیده به چهارراه پارک‌وی و شعبه پل رومی در خیابان شریعتی، بعد از پل رومی و شعبه قصرالدشت شیراز به عنوان دومین شعبه بانک سامان در شهرستان شیراز واقع در خیابان قصرالدشت، مقابل خیابان خلدبرین واقع شده است.