سقف تعهدات بیمه ایران برای اعمال جراحی جانبازان افزایش یافت

گروه بازار پول- قرارداد جدید بیمه درمان تکمیلی جانبازان فی‌مابین بیمه ایران و بنیاد شهید و امور ایثارگران در بالاترین سطح تعهدات تاکنون به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، این قرارداد با افزایش تعهدات سال قبل تا سقف ۶‌میلیون تومان برای اعمال جراحی خاص و ۳‌میلیون تومان برای اعمال جراحی معمولی و با حضور جواد سهامیان مقدم رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران و دکتر دهقان معاون رییس‌جمهور و ریاست بنیاد شهید و امور جانبازان و ایثارگران فی‌مابین بیمه ایران و معاونت بهداشت و درمان این سازمان به امضا رسید. با تمدید این قرارداد از این پس جانبازان می‌توانند بدون مراجعه به بیمه ایران و دریافت معرفی‌نامه با ارائه کارت جانبازی و کارت بیمه تکمیلی درمانی بیمه ایران، به مراکز درمانی مراجعه و تحت درمان قرار گیرند.

دکتر عراقی‌زاده معاون بهداشت و درمان بنیاد جانبازان گفت: این سومین سالی است که قرارداد درمان جانبازان و خانواده آنها توسط بیمه ایران تمدید می‌شود و سعی شده است نقایص احتمالی برطرف شده و به یک بیمه عادی از نقص و سهل‌الوصول و جامع برسیم.

وی سپس افزود: سقف اعمال جراحی عادی از ۲ به ۳‌میلیون و اعمال جراحی خاص از ۵‌میلیون به ۶‌میلیون تومان افزایش یافته است و هزینه‌های پاراکلینیکی و آزمایشگاهی و لیزرینگ و سایر هزینه‌های مشابه نیز تا سقف قابل‌قبول اضافه گردیده است و موارد جزئی هم در قرارداد تمدیدی لحاظ گردیده است تا مشکلی در بیمه تکمیلی جانبازان و خانواده آنها نداشته باشیم.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید در خاتمه سخنان خود ضمن تشکر از بیمه ایران، اظهار رضایت از خدمات این شرکت فرمان تمدید قرارداد خانواده شاهد را نیز خردادماه اعلام کرد.

جواد سهامیان مقدم، رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران نیز ضمن تشکر از دکتر دهقان و دکتر عراقی زاده رییس و معاون بنیاد شهید گفت: با تمدید قرارداد در ایام ذیحجه و گردش حجاج گرد خانه دوست، امیدواریم ما هم گرد خانه این دوستان شهدا بگردیم که همه هستی خود را در راه نظام داده‌اند.

مدیرعامل بیمه ایران در ادامه از افزایش ۲۰‌درصدی افزایش خدمات پارا کلینیکی و عدم نیاز به معرفی نامه بیمه ایران خبر داد و افزود محدودیت سقف اعمال جراحی در این قرارداد حذف گردیده و تا سقف تعهدات به عهده بیمه ایران و مازاد آن از سوی بنیاد پرداخت خواهد شد.

وی در پایان از امضای قراردادهای دیگری در آینده نزدیک خبر داد و افزود: قرارداد خانواده شهدا نیز در خرداد ماه تمدید خواهد شد. قرارداد بیمه تکمیلی جانبازان از اول دی ماه ۸۶ قابل اجرا خواهد بود.