انتقال وجه اینترنتی در بانک صادرات به طور روزانه تا سقف ۱۰میلیون تومان با سه تراکنش ۳میلیونی و یک تراکنش یک‌میلیون تومانی امکان‌پذیر است. محمد خراسانی، مدیر انفورماتیک بانک صادرات، در گفت‌وگو با جامع‌نیوز گفت: این انتقال وجه بین ۱۷میلیون حساب سپهری بانک صادرات امکان‌پذیر است که برای هر حساب تا سقف ۱۰میلیون و برای ۳ حساب تا سقف ۳۰میلیون تومان قابل استفاده است.

همچنین به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای ارائه خدمات‌رسانی مطلوب و جلب رضایت مشتریان همسو با فن‌آوری‌های جدید، از آبان‌ماه ۸۵ ارائه خدمات بانکی از طریق اینترنت را آغاز کرده که بر این اساس تا پایان آبان‌ماه سال‌جاری ۲۴هزار و ۶۰۵ نفر به منظور بهره‌مندی از این سرویس به عضویت سیستم خدمات اینترنتی بانک صادرات ایران درآمده‌اند.

در طراحی سایت بانکداری اینترنتی بانک صادرات به منظور جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده احتمالی، سیستم‌های امنیتی متعدد و مطمئنی به کار گرفته شده است، به طوری که منحصرا صاحب حساب با استفاده از دستگاه رمزساز قادر به ورود و استفاده از سیستم است.

استفاده از سیستم بانکداری اینترنتی بانک صادرات که در حال حاضر عملیات انتقال وجه، تعیین مبلغ چک سپهری و رویت صورت‌حساب از طریق آن امکانپذیر است.