مدیر عامل لیزینگ صنعت و معدن گفت: اختیارات تنفیذ شده از سوی مدیرعامل و هیات مدیره بانک صنعت و معدن و همچنین هیات مدیره شرکت به اخذ ۲۵میلیارد ریال وجه نقد و اسناد دریافتنی توسط لیزینگ صنعت و معدن منجر شد. به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سایت لیزینگ صنعت و معدن، مدیر عامل لیزینگ صنعت و معدن ضمن تشکر و قدردانی از روسای شعب ۱۴ گانه که موفق به وصول مطالبات شده‌اند، گفت: همان گونه که انتظار می‌رفت شرکت با استفاده از ایجاد و ترمیم ساختار سازمانی، اخذ آیین‌نامه عاملیت تحت حمایت‌های بانک صنعت و معدن و اعضای هیات مدیره، تشکیل کمیته معوقات و استفاده از ابزارهای حقوقی و صدور اطلاعیه در جراید کثیرالانتشار و هماهنگی و همدلی کلیه معاونت‌ها، مدیران، روسا و سرپرستان، موفق به ثبت رکورد وصول مطالبات در آبان ماه سال جاری شد که انتظار می‌رود این روند با شتاب مناسبی ادامه یابد.

به گفته وی، اختیارات تنفیذ شده از سوی مدیرعامل و هیات مدیره بانک صنعت و معدن و همچنین هیات مدیره شرکت، تشکیل کمیته معوقات و انسجام سازمانی بین ارکان اجرایی و تعامل ماتریسی و مدیریت مشارکتی مدیران از مهم‌ترین عوامل موفقیت شرکت در چند ماه گذشته است که نظام یکپارچه سازی UPPS این موفقیت را تضمین کرده است.

مهندس هزار خانی افزود: تشکیل بیش از ۵۲ جلسه کمیته معوقات و رسیدگی به ۵۹۲ پرونده و اخذ ۲۵میلیارد ریال وجه نقد و اسناد دریافتنی دستاورد سازماندهی مذکور بوده است که علاوه بر حل مشکل اقشار آسیب پذیر کشور و عدم استفاده از ابزارهای قهری و قضائی با تعامل نزدیک مستاجران را در مسیر مشتریان خوش حساب قرار داده است.

وی خاطر نشان کرد: شکل‌گیری دفتر حقوقی و گزینش بهترین وکلا برای شعب ۱۴ گانه از دیگر دستاوردهای علمی و عملی شرکت تلقی می‌شود.