گروه بازار پول- مراسم افتتاح رسمی یکصد و پنجاه و یکمین شعبه بانک پارسیان در بلوار مرزداران با حضور سید آقایی، مدیر امور شعب بانک، تعدادی از روسای شعب بانک‌های دولتی و خصوصی و تنی چند از مدیران ارشد بانک پارسیان برگزار شد. مدیر امور شعب بانک پارسیان در این مراسم با بیان اینکه نقدینگی در کشور نسبت به سال گذشته ۳۷ تا ۴۰درصد افزایش داشته است، گفت: این وظیفه بانک‌ها است که پول موجود در جامعه را جمع‌آوری کنند و اقتصاد موفق، اقتصادی است که در آن نقدینگی کنترل و در مجاری تولید و توسعه اقتصادی به کار گرفته شود.

به گزارش روابط‌‌عمومی بانک پارسیان، وی همچنین اظهار کرد: وظیفه بانک‌ها است که در چارچوب قوانین و مقررات وضع شده توسط بانک مرکزی این نقدینگی‌های جمع شده را به نحوی مدیریت کنند که هم منافع سپرده‌گذاران تامین شود و هم سیاست‌های کلان اقتصادی دولت اجرایی شود. مدیر امور شعب بانک پارسیان در ادامه سخنان خود به موضوع مطالبات معوق به عنوان یکی از معضلات اصلی بانک‌های دولتی و خصوصی پرداخت و گفت: با فرض پذیرش این نکته که پیشگیری بهتر از درمان است، باید این شعار را در خصوص کارها و خدمات بانکی هم صادق بدانیم و تلاش کنیم با اعتبارسنجی دقیق مشتریان، میزان مطالبات معوق را کاهش دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اصل مشتری مداری به عنوان یکی از اصول انسانی و محوری بانک پارسیان گفت: بانک پارسیان تلاش کرده است با جذب نیروهای مجرب و کارآزموده نظام بانکی کشور و به خدمت گرفتن نیروهای جوان، با دانش و تلاشگر، الگو و نمونه‌ای موفق از یک بانک خصوصی را به نمایش بگذارد و اعتماد و استقبال مشتریان، نشان می‌دهد که این بانک تا حد زیادی در دستیابی به این مهم موفق بوده است. محمدطاهر روحی، رییس شعبه بلوار مرزداران نیز در این مراسم گفت: یک بانکداری خوب باید علاوه بر احترام به مشتریان، ارائه خدمات سریع و خوب به مشتریان، مشاوری خوب و امین برای مشتریان باشد و ما تلاش می‌کنیم که در این مسیر حرکت کنیم.