گروه بازارپول- سومین مرحله فروش گواهی سپرده ویژه سرمایه‌گذاری عام بانک سامان از روز پنجم آذر ماه در ۱۷شعبه استان تهران آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی‌ بانک سامان، سود گواهی سپرده سامان یکساله و با نرخ سود علی‌الحساب ۵/۱۶درصد و به صورت روز شمار و معاف از مالیات است. بر این اساس، سود علی‌الحساب این گواهی‌ها که به صورت بی نام و در قطعات ۲، ۵، ۱۰، ۲۰، ۵۰ و ۱۰۰میلیون ریال توزیع می‌شود، هر سه ماه یک بار در شعبی که اوراق از آنجا خریداری شده است، پرداخت می‌شود.

به موجب این گزارش، مجوز انتشار مرحله سوم گواهی سپرده ویژه سرمایه‌گذاری عام بانک سامان به شماره الف/ ۳۷۷۶ مورخ ۲۸/۸/۸۶ از بانک مرکزی جمهوری اسلامی‌ ایران اخذ شده و هدف از عرضه گواهی سپرده بانک سامان در راستای حمایت از کارآفرینان کشورمان بوده است.

در این گزارش آمده است: این گواهی سپرده‌ها قابلیت خرید و فروش را قبل از سررسید نزد شعبی از بانک سامان که گواهی‌ها از آن مکان‌ها خریداری شده است، دارد. گفتنی است، فروش گواهی سپرده ویژه سرمایه‌گذاری عام بانک سامان از۵ آذرماه در شعب عامل فروش تهران شامل شعب آفریقا، مرکزی، باغ فردوس، پاسداران، صادقیه، اقدسیه، میرداماد، دکتر فاطمی، سعادت‌آباد، جنت آباد، دولت، ۲۴ساعته ونک، ایران زمین، پیروزی، شعب جهانشهر و میدان توحید کرج و شهریار آغاز و تا ۹ آذر ماه و بدون دریافت سود ادامه خواهد داشت، اما پس از این تاریخ متقاضیان خرید گواهی، علاوه بر مبلغ اسمی‌گواهی سپرده موجود در شعب مذکور، موظف به پرداخت سود روز شمار نیز است.