بیمه البرز در رتبه‌بندی شرکت‌های بیمه در سه شاخص اول شد

گروه بازار پول- بیمه مرکزی ایران اعلام کرد: براساس رتبه‌بندی شرکت‌های بیمه، بیمه البرز از لحاظ کارایی عملیاتی، حضور در بازار سرمایه و شفافیت گزارشگری مالی در میان شرکت‌های بیمه دولتی در سال ۱۳۸۵ رتبه اول را کسب کرد. بنابر گزارش روابط‌عمومی بیمه البرز، بیمه مرکزی ایران امسال نیز برای دومین بار براساس گزارش عملکرد سال ۸۴ و ۸۵ شرکت‌های بیمه بازرگانی کشور، این شرکت‌ها را در شاخص‌های سهم بازار، کارآیی عملیاتی، توانایی مالی، توانایی ایفای تعهدات، حضور در بازار سرمایه و شفافیت گزارشگری مالی رتبه‌بندی کرد که بیمه البرز توانست در سه شاخص کارآیی عملیاتی، حضور در بازار سرمایه و شفافیت گزارشگری مالی در میان چهار شرکت بزرگ دولتی مقام اول را به خود اختصاص دهد و در توانایی ایفای تعهدات در جایگاه دوم قرار گیرد.

بیمه البرز براساس رتبه‌بندی سال ۸۴ بیمه مرکزی، از لحاظ فن‌آوری اطلاعات، شفافیت و گزارشگری مالی در جایگاه نخست ایستاده بود.

زائران حج تمتع امسال نیز همچون سال‌های قبل نزد شرکت بیمه البرز بیمه شدند

همچنین به موجب قرارداد منعقدشده بین سازمان حج و زیارت و شرکت بیمه البرز، کلیه زائران حج تمتع از ۴۸ ساعت قبل از اعزام تا یک هفته پس از مراجعت از خانه خدا تحت پوشش بیمه البرز قرار دارند. براساس این قرارداد، هر زائر ۵۰میلیون ریال در قبال فوت و نقص عضو و ۴۵میلیون ریال هزینه‌های بیمارستانی ناشی از بیماری یا حادثه تحت پوشش قرار دارد؛ همچنین هزینه انتقال زائر مصدوم به شهر مبدا نیز مبلغ ۱۵۰۰۰۰۰ریال پرداخت خواهد شد. بیمه البرز همچنین خسارت بار زائران حج را تا مبلغ ۸۰۰۰۰۰۰ ریال پرداخت خواهد شد.

لازم به ذکر است که کلیه زائران حج عمره و عتبات عالیات نیز تحت پوشش انواع بیمه‌های بیمه البرز قرار دارند.