گروه بازارپول- بیمه مرکزی با اجرای طرح «بیمه مسوولیت مدنی حرفه‌ای دامپزشکان» به صورت آزمایشی در شرکت بیمه دانا موافقت کرد.

دکتر نوروز کهزادی روز ۲۲ آبان ۱۳۸۶در نامه‌ای به هادی اویار حسین، ‌مدیرعامل شرکت بیمه دانا اعلام کرد که اجرای طرح «بیمه مسوولیت‌ مدنی حرفه‌ای دامپزشکان برای مدت یک سال به صورت آزمایشی، در چارچوب قوانین و مقررات بیمه و با رعایت نرخ و شرایط پیشنهادی بلامانع است. در این نامه از شرکت بیمه دانا خواسته شده است که پس از اتمام دوره آزمایشی، گزارش عملکرد این طرح به تفکیک تعداد موارد ادعای خسارت (ارجاع شده به سازمان نظام پزشکی)، تعداد موارد پرداخت خسارت، میزان حق بیمه، میزان خسارت پرداختی، مبالغ خسارت پرداختی به هر زیان دیده، علت پرداخت خسارت، مورد زیان دیده و تعداد زیان دیدگان، برای بررسی مجدد آن به بیمه مرکزی ایران گزارش شود.

شرکت بیمه دانا طرح بیمه مسوولیت مدنی حرفه‌ای دامپزشکان را به همراه توجیهات فنی، نمونه بیمه‌نامه و شرایط عمومی آن در تابستان امسال تهیه و برای بررسی و اظهارنظر به بیمه مرکزی ایران ارسال کرد. این بیمه‌نامه مسوولیت مدنی حرفه‌ای بیمه‌گذار را در قبال اشخاص ثالث در مواردی که دام به علت انجام امور دامپزشکی صدمه می‌بیند یا تلف می‌شود، پوشش می‌دهد.