گروه بازارپول-همایش مدیریت ریسک یکپارچه (Enterprise Risk Management) برای اولین‌بار در کشور برگزار می‌شود.

این همایش یک‌روزه در ۲۹ آبان امسال در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما مباحث مختلف ریسک را در بانک‌ها،‌ موسسات مالی و شرکت‌های بیمه و سرمایه‌گذاری با حضور استادان و کارشناسان بانک‌های سوئیس و ایران در قالب ۷ رشته سخنرانی و یک میزگرد پرسش و پاسخ به نقد و بررسی می‌گذارد. این همایش توسط شرکت کامپیوکو (Compuco Inter S.A) برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود که ارائه‌دهنده خدمات تخصصی در زمینه بانکداری بین‌المللی، مشاوره‌های مالی، فناوری اطلاعات در نظام بانکی است.

به گزارش دبیرخانه این همایش، شرکت کامپیوکو توسط دکتر داوود اصفهانی فارغ‌التحصیل در رشته مدیریت اقتصاد و بازرگانی با مدرک کارشناسی ارشد علوم کامپیوتر و مدرک دکترا از دانشگاه آکسفورد (OXFORD) در اکتبر سال ۱۹۹۱ در ژنو سوئیس تاسیس شد. این شرکت دارای دفتر نمایندگی در ایران نیز هست.

دکتر رسول اف، مدیرعامل بانک اقتصاد نوین، دکتر راعی، مدیرعامل بانک تجارت، الیور مخشان فارغ‌التحصیل رشته اقتصاد با تخصص ریاضیات از دانشگاه ژنو و مشاور ارشد پروژه مدیریت ریسک سازمانی بانک اقتصاد نوین، ویلی ویراگ، فارغ‌التحصیل رشته مدیریت اجرایی (MBA) از دانشگاه ژنو و فوق‌لیسانس علوم کامپیوتر، دکتر فلاح‌پور، رییس گروه مدیریت ریسک بانک اقتصاد نوین، بهزاد فخار، رییس گروه نظارت بر ریسک عملیاتی و دکتر داوود اصفهانی، مدیرعامل کامپیوکو در این سمینار به سخنرانی خواهند پرداخت.

مهم‌ترین عناوین مباحث موردنظر در این همایش، راهکارهای مدیریت ریسک یکپارچه، تشریح قوانین و مقررات بال ۲، توسعه یک برداشت کلی از مدیریت ریسک و شاخص‌های اصلی ریسک و همچنین اجزای تشکیل‌دهنده مدیریت ریسک بانک‌ها، موسسات مالی و شرکت‌های بیمه خواهند بود.

این همایش با حمایت بانک اقتصاد نوین، موسسه مالی و اعتباری قوامین، بانک تجارت،‌ بانک صادرات ایران، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران- شمال و دانشگاه کیش برگزار می‌شود.