گروه بازارپول- پرتال اینترانت مرکزی بانک ملت با هدف برقراری ارتباط سریع و آسان میان تمامی واحدهای این بانک به بهره‌برداری رسید. به گزارش روابط عمومی بانک ملت، مراسم راه‌اندازی پرتال اینترانت مرکزی با حضور محمد رضا ساروخانی، عضو هیات‌مدیره این بانک برگزار شد.

بر اساس این گزارش، صرفه جویی در هزینه، زمان و نیروی انسانی، تمرکز اطلاعات و یکپارچگی عملکردها، افزایش سطح بهره‌وری بانک در تمام زمینه‌ها، پشتیبانی مطمئن‌تر و امنیت بالاتر، امکان افزودن قابلیت‌های جدید به صورت ماژولار، نظارت و کنترل دقیق کیفیت، به روز‌رسانی لحظه‌ای اطلاعات، قابلیت‌های چند رسانه‌ای، امکان ارتباط با مرکز ارتباط بانک ملت، دسترسی به فهرست کامل شعب، دستگاه‌های خودپرداز و پایانه‌های فروشگاهی بانک و اطلاع‌رسانی دقیق درباره انواع خدمات بانکی و گزارش عملکرد سالانه بانک از مهم‌ترین ویژگی‌های پرتال جدید است.

همچنین ویژگی‌های تعاملی و انعطاف‌پذیری، برطرف‌سازی نیازهای اطلاعاتی و ارتقای توانمندی کارکنان، تعامل میان واحدهای بانکی بدون محدودیت فیزیکی، بهبود فرآیندهای جاری، ایجاد امکان اشتراک و سازماندهی اطلاعات از طریق صفحات وب و بهره‌گیری از اطلاعات مذکور برای انتشار و بهبود منابع اطلاعاتی بانک از دیگر خصوصیاتی است که پرتال اینترانت مرکزی بانک ملت را منحصر به فرد ساخته است.