بانک پارسیان صاحب 146 شعبه شد

یکصد و چهل و ششمین شعبه بانک پارسیان در مجتمع تجاری الماس غرب، واقع در خیابان ستارخان تهران، افتتاح شد. به گزارش روابط‌عمومی بانک پارسیان، بهزادان معاون اجرایی بانک، در این مراسم با بیان اینکه شعبه میثاق هفتاد و ششمین شعبه بانک در تهران است، گفت: شعار ما در بانک پارسیان، مشتری‌مداری است و فکر می‌کنم در طول سال‌هایی که افتخار خدمت‌رسانی به مردم عزیز ایران را داشته‌ایم، نسبت به تحقق این اصل با تمام وجود کوشیده‌ایم؛ اما نکته‌ای که حایز اهمیت است، این است که هنوز راه درازی را تا پیاده کردن اصل مشتری‌مداری به معنای واقعی آن در پیش داریم و امیدواریم با پشتیبانی، انتقاد‌ها و پیشنهادهای سازنده مشتریان و تلاش همکاران به این مهم نایل شویم. معاون اجرایی بانک در ادامه سخنان خود، با بیان اینکه بانک‌ها به مثابه شریان‌های اقتصادی یک جامعه هستند، دو منفعت عام حاصل از افتتاح شعب جدید را برای حاضران در مراسم، تشریح کرد.

وی در این زمینه گفت: ما همواره در جامعه با یک نقدینگی سرگردان رو‌به‌رو هستیم، نقدینگی‌ای که مشخص نیست حتما در راه تولید و ایجاد ارزش افزوده هدایت می‌شود یا نه و همین نقدینگی است که تورم را نیز افزایش می‌دهد و از همین رو بر این اعتقادند که افتتاح شعب جدید، اگر با مدیریت صحیح همراه باشد، می‌تواند ضمن جذب نقدینگی تورم ناشی از آن را نیز کاهش دهد. وی منفعت دوم تاسیس شعب جدید را نیز ایجاد رقابت سالم بین بانک‌ها دانست و افزود: هر شعبه از بانکی که افتتاح می‌شود، اهالی نظام بانکداری کشور، بیشتر می‌کوشند تا با ارائه خدمات و تسهیلات مطلوب‌تر، جایگاه خود را بالاتر از سایر بانک‌ها نگه دارند و همین رقابت سالم شبکه بانکی کشور است که می‌تواند موجب خلاقیت، نوآوری و بهبود خدمات شود.

بهزادان در پایان سخنان خود، ضمن قدردانی از حضور کسبه و صاحبان حرف در مراسم افتتاح شعبه میثاق گفت: امیدواریم این شعبه، بستر مناسبی برای خدمت به شهروندان این منطقه و در نهایت کشور عزیزمان باشد.