گروه بازارپول- طی مراسمی‌با حضور مدیر عامل و اعضای هیات مدیره بانک تجارت، محمدرضا غفوری به عنوان رییس جدید اداره روابط عمومی‌این بانک معرفی شد. به گزارش روابط‌عمومی بانک تجارت در این مراسم که روز شنبه ۵/۸/۱۳۸۶ برگزار شد، دکتر راعی با اشاره به اهمیت جایگاه نهاد روابط عمومی‌در تبیین اهداف و برنامه‌های سازمان به مردم گفت: مهم‌ترین کارکرد روابط عمومی‌این است که با ارائه یک تصویر واقعی، شفاف و در عین حال زیبا از عملکرد‌ها به افزایش حضور سازمان در بازارهای رقابت و جلب نظر و رضایت مشتریان کمک کند و همزمان انتظارات و انتقادات مردم از وضعیت خدمات‌رسانی را با بیشترین صراحت و سرعت به ساختارهای تصمیم‌گیری سازمان منتقل کند.

مدیرعامل بانک تجارت افزود: تصویری که روابط عمومی‌از وضعیت سازمان ارائه می‌دهد، باید مثبت و امیدبخش باشد.

مهارت در به کارگیری ابزارهای ارتباطی و دانش نوین در انتقال پیام‌ها و معرفی خدمات علاوه بر آنکه از جنبه جذب مشتریان و بازارهای جدید حایز اهمیت است جلوگیری از خمودگی و سکون در میان کارکنان سازمان را نیز به همراه خواهد داشت و به تلاش برای بهتر شدن می‌انجامد.

دکتر راعی با اشاره به آغاز فعالیت «ستاد بازاریابی» در بانک تجارت گفت: فعالیت‌های این ستاد تمام سطوح ارائه خدمات و تسهیلات به مشتریان عزیز بانک را در بر خواهد گرفت و امیدواریم ستاد بازاریابی در امر معرفی کامل‌تر و شیواتر توانمندی‌های بانک تجارت به مردم گام‌های موثری بردارد.

در ادامه این مراسم غفوری رییس جدید روابط عمومی ‌بانک تجارت نیز خاطرنشان ساخت: خوشبختانه طی سال‌های اخیر شاهد تحولات مثبتی در نگرش مدیران سازمان‌های ایرانی به شرح وظایف روابط عمومی‌ها بوده‌ایم و راه یافتن دیدگاه‌های مدرن به این حوزه باعث شده تا روابط عمومی‌های کشور بسیار بهتر از گذشته بتوانند در انتقال پیام‌ها، معرفی توانمندی‌ها و انعکاس انتظارات مردم از سازمان‌های متبوع خود گام بردارند.

در خاتمه این نشست از زحمات عسگری، رییس پیشین اداره روابط عمومی ‌بانک تجارت توسط مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این بانک قدردانی به عمل آمد.

غفوری، رییس جدید روابط عمومی‌ بانک تجارت سابقه چندین سال حضور در روابط عمومی‌ بانک کشاورزی و شورای روابط عمومی ‌بانک‌ها را در کارنامه خود داشته و کارشناس رسمی ‌دادگستری نیز هست.