گروه بازارپول- بانک اقتصاد نوین مقام نخست دومین جشنواره روابط عمومی برتر بخش‌خصوصی و تعاونی را کسب کرد. به گزارش روابط عمومی بانک اقتصاد نوین این جشنواره در ۴ بخش مطالعه بازار، مخاطبان و افکار عمومی، انتشارات، ارتباط با رسانه‌ها و بازاریابی و تبلیغات برگزار شد که بانک اقتصاد نوین توانست در بخش تبلیغات، لوح تقدیر مقام نخست را به دست آورد. در لوح تقدیر کسب مقام نخست دبیر جشنواره روابط عمومی برتر بخش‌خصوصی و تعاونی به بانک اقتصاد نوین آمده است: شکوفایی روابط عمومی در بخش غیر دولتی مرهون تلاش و پشتکار مداوم چهره‌های عاشقی است که عمر گرانقدر خود را در راه این هدف مقدس گذرانده‌اند و جشنواره روابط عمومی‌های برتر بخش‌خصوصی و تعاونی کشور فرصتی است برای شناخت و ارج نهادن به خدمات آنان.

روابط عمومی‌های برتر دومین جشنواره روابط عمومی برتر بخش‌خصوصی و تعاونی جوایز خود را از دکتر معتمد نژاد استاد روزنامه نگاری، وزیر تعاون و رییس دانشگاه آزاد اسلامی دریافت کردند. ارتقای سطح علمی روابط عمومی‌ها، اصلاح نگرش به روابط عمومی‌ها، بسترسازی و تقویت پژوهش‌های علمی در زمینه بازاریابی و تبیین معیارها، ارتقای اخلاق حرفه‌ای، معرفی الگوهای موفق، شناسایی استعدادها و ایجاد زمینه‌های رقابت سالم میان دست‌اندرکاران اطلاع‌رسانی و تقویت سیستم اطلاع‌رسانی به مشتریان توسط بخش غیر دولتی و تعاونی به عنوان رکن مهم اقتصادی کشور از جمله اهداف برگزاری این جشنواره بود.برگزاری سمینار تخصصی- کاربردی فنون روابط عمومی با موضوعات شیوه‌های برگزاری نمایشگاه، خبر‌نویسی و شیوه‌های ارتباط با رسانه‌ها، نقش و اهمیت طرح، فرم و شکل در تبلیغات از دیگر برنامه‌های جنبی این جشنواره بود. علاوه بر اینکه نمایشگاه دستاوردهای روابط عمومی‌های بخش غیر دولتی نیز در حاشیه این جشنواره بر گزار شد.

دومین جشنواره روابط عمومی برتر بخش‌خصوصی و تعاونی با حضور ۶۰ شرکت و سازمان بخش‌خصوصی و تعاونی از روز ۲۴ تا ۲۶ مهر ماه در دانشکده علوم پایه، واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.