مقام نخست روابط‌عمومی‌های برتر به صندوق تعاون رسید

گروه بازار پول- صندوق تعاون در دومین جشنواره سراسری روابط‌عمومی‌های برتر بخش‌خصوصی و تعاونی به مقام اول در بخش تعاون نایل گردید.

روابط‌عمومی صندوق تعاون کشور در دومین جشنواره سراسری روابط‌عمومی‌های برتر بخش‌خصوصی و تعاونی که با حضور جمع کثیری از استادان و صاحبنظران حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی که در محل واحد علوم‌و‌تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، موفق به کسب مقام اول گردید. در مراسم اختتامیه این جشنواره که با حضور دکتر معتمدنژاد، پدر علم ارتباطات ایران، دکتر محمدعباسی، مقام‌عالی وزارت تعاون و دکتر جاسبی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی و مسوولان و مدیران روابط‌عمومی‌های بخش‌تعاونی و خصوصی برگزار شد، روابط‌عمومی صندوق تعاون به کسب تندیس و لوح سپاس مربوط به جشنواره مذکور موفق شد. گفتنی است پس از بررسی بیش از ۱۰۰۰اثر رسیده که از طرف روابط‌عمومی‌های بخش‌های خصوصی وتعاونی به این جشنواره ارسال شده بود، روابط‌عمومی صندوق تعاون در حوزه فعالیت‌های تخصصی روابط‌عمومی به کسب مقام فوق نایل شد.

شایان ذکر است روابط‌عمومی صندوق تعاون کشور در نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های بخش‌خصوصی و تعاونی حائز رتبه اول در بخش ارتباط با رسانه‌ها و همچنین حائز رتبه سوم در بخش تبلیغات بوده است.

نقش روابط‌عمومی‌ها در گسترش اصل ۴۴

وزیر تعاون جایگاه روابط‌عمومی‌ها را به عنوان یک بخش مردمی در گسترش اقتصاد مردمی و گسترش اصل ۴۴در جامعه، مهم و حیاتی ارزیابی کرد.

دکتر عباسی، وزیر تعاون، با حضور در غرفه‌های صندوق تعاون در دومین جشنواره سراسری روابط‌عمومی‌های بخش‌خصوصی و تعاونی اظهار داشت: روابط‌عمومی‌ها از طریق نظرسنجی و ارتباط با مخاطبان نقش گسترده ای را در اولویت بخشیدن به بخش تعاون و گسترش و شناساندن جایگاه مردم در اقتصاد مردمی ایفا خواهند نمود.

وزیر تعاون با تاکید بر فرمایش‌های مقام‌معظم رهبری در زمینه نقش روابط‌عمومی‌ها در گسترش اصل ۴۴ و پتانسیل‌های فراوان این بخش در ایجاد اشتغال و کارآفرینی در جامعه خاطرنشان کرد: دیدگاه‌عمومی و رفتار عمومی مرهون توجه و عنایت کسانی است که با اندیشه والا و نگاه هنرمندانه انعکاس نظام ملی را در اعتقادات مردم ایجاد می‌نمایند.

ایشان با تاکید بر اینکه اصل ۴۴تصدی مواضع اقتصادی مردمی در جامعه را به‌عهده دارد، گفت: نقش‌آفرینی مردم در جریان اقتصادی و چگونگی حضور آنها در عرصه اقتصادی امری است که روابط‌عمومی‌ها باید به آن توجه خاصی را مبذول کنند.