گروه بازار پول- بانک صادرات ایران در ۶ماه اول سال ۸۶ به منظور اشاعه سنت پسندیده قرض‌الحسنه در جامعه و در راستای سیاست‌های مهرورزی دولت، بالغ بر ۳۴۱۷میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به متقاضیان واجد شرایط پرداخت کرد. به گزارش روابط‌عمومی بانک‌صادرات از مجموع تسهیلات پرداختی قرض‌الحسنه این بانک، مبلغ ۱۰۹۳میلیارد ریال وام ازدواج و جهیزیه، ۱۴میلیارد ریال تسهیلات درمان و ودیعه مسکن، ۴۱میلیارد ریال وام مسکن روستایی و به سایر سرفصل‌ها نیز ۲۲۶۹میلیارد ریال اختصاص یافته است.

مانده تسهیلات اعطایی قرض‌الحسنه بانک صادرات ایران از سال‌جاری و سنوات قبل بالغ بر ۷۳۰۳میلیارد ریال است که ۸۷۶هزار نفر از هموطنان واجد شرایط در اقصی‌نقاط کشور از این تسهیلات استفاده کرده‌اند و دارندگان حساب‌های پس‌انداز قرض‌الحسنه به عنوان تامین‌کننده اصلی منابع پرداخت این تسهیلات در رفع گرفتاری‌های نیازمندان و آحاد جامعه سهم بسزایی داشته‌اند.

در نوبت دوم بیست‌و‌سومین مرحله قرعه‌کشی بانک‌صادرات که ۲۵مهرماه سال ۱۳۸۶ به منظور قدردانی از خیراندیشی‌ مردم واشاعه هرچه بیشتر این سنت پسندیده الهی در جامعه برگزار می‌شود.

افزون بر ۱۵۰میلیارد ریال جوایز ارزنده شامل ۵۵صندوقچه طلا اسکناس ۵۰هزار ریالی به ارتفاع برج سپهر به ۵۵۵نفر، ۴۵۵دستگاه خودروی سواری سمند، ۵۵۵کمک‌هزینه سفرهای زیارتی، هر یک به مبلغ ۴میلیون ریال، ۵۵۵بن خرید‌ فرش نفیس دستباف هر یک به مبلغ ۱۰میلیون ریال و هزاران جایزه نقدی دیگر به قید قرعه به بیش از ۶۲۰هزار نفر برنده خوش‌شانس اعطا می‌شود.