قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک صادرات ایران برگزار شد

گروه بازار پول - قرعه‌کشی نوبت دوم بیست و سومین مرحله حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک صادرات ایران به میمنت حلول عید سعید فطر برگزار شد. به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، دکتر برهانی، در این مراسم که با حضور هیات نظار، هیات‌مدیره، مسوولان بانک، مشتریان برگزیده و خبرنگاران رسانه‌های گروهی کشور در ساختمان سپهر برگزار شد، طی سخنانی از خیراندیشی صاحبان حساب‌های پس‌انداز قرض‌الحسنه نزد شعب این بانک قدردانی کرد و با اشاره به این که بانک صادرات تا پایان شهریور ماه سال جاری ۱۷۱هزار میلیارد ریال تسهیلات در قالب عقود اسلامی به بخش‌های مختلف اقتصادی در اقصی نقاط کشور پرداخت نموده است، خاطر نشان کرد: از مجموع تسهیلات پرداختی این بانک، بالغ بر ۸۶درصد آن به بخش‌های تولیدی و اشتغال‌زا اختصاص یافته است.

گفتنی است، قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز این بانک با هدف ترویج هر چه بیشتر فرهنگ قرض‌الحسنه در جامعه و قدردانی از خیراندیشی هموطنان نیکوکار تنها ۲۵ روز پس از آخرین مهلت افتتاح حساب و یا تکمیل موجودی (۳۱ شهریور ماه ۱۳۸۶) به میمنت حلول عید سعید فطر برگزار شد.

لازم به ذکر است، در این دوره قرعه‌کشی به منظور قدردانی از خیراندیشی هموطنان نیکوکار و اشاعه هر چه بیشتر این سنت پسندیده الهی در جامعه افزون بر ۱۵۰میلیارد ریال جوایز ارزنده شامل ۵۵ صندوقچه طلا، اسکناس ۵۰هزار ریالی به ارتفاع برج سپهر به ۵۵۵ نفر، ۴۵۵ دستگاه خودروی سواری سمند، ۵۵۵ کمک هزینه سفرهای زیارتی هر یک به مبلغ ۴میلیون ریال، ۵۵۵ بن خرید فرش نفیس دستباف هر یک به مبلغ ۱۰میلیون ریال و هزاران جوایز نقدی دیگر به قید قرعه به بیش از ۶۲۰هزار نفر برنده خوش‌شانس اعطا می‌شود.

بانک صادرات ایران ۳۴۱۷میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت کرد

بانک صادرات ایران طی ۶ماه اول سال ۸۶ به منظور اشاعه سنت پسندیده قرض‌الحسنه در جامعه و در راستای سیاست‌های مهرورزی دولت محترم، بالغ‌بر ۳۴۱۷میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به متقاضیان واجد شرایط پرداخت کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران از مجموع تسهیلات پرداختی قرض‌الحسنه این بانک، مبلغ ۱۰۹۳میلیارد ریال وام ازدواج و جهیزیه، ۱۴میلیارد ریال تسهیلات درمان و ودیعه مسکن، ۴۱میلیارد ریال وام مسکن روستایی و به سایر سرفصل‌ها نیز ۲۲۶۹میلیارد ریال اختصاص یافته است.

شایان ذکر است، مانده تسهیلات اعطایی قرض‌الحسنه بانک صادرات ایران از سال‌جاری و سنوات قبل بالغ‌بر ۷۳۰۳میلیارد ریال است که ۸۷۶هزار نفر از هموطنان واجد شرایط در اقصی نقاط کشور از این تسهیلات استفاده کرده‌اند و دارندگان حساب‌های پس‌انداز قرض‌الحسنه به عنوان تامین‌کننده اصلی منابع پرداخت این تسهیلات در رفع گرفتاری‌های نیازمندان و آحاد جامعه سهم بسزایی داشته‌اند.