گروه بازارپول- امکان ارتباط مستقیم با رییس کل بانک مرکزی فراهم شد. به گزارش روابط‌عمومی بانک مرکزی به جهت بهره‌مندی از دیدگاه‌های صاحبنظران و کارشناسان اقتصادی کشور امکان ارتباط آسان‌تری با رییس کل جدید بانک مرکزی از طریق تلفن مستقیم، شماره‌مستقیم نمابر و صندوق مستقل مکاتباتی فراهم شده است.

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در راستای رویکردهای اساسی دولت نهم و نیز رییس کل جدید بانک مرکزی درخصوص تقویت هر چه بیشتر ارتباط سازنده با مردم و سازمان‌ها و با تاکید بر اهمیت بهره‌مندی از نظریات و پیشنهادهای صاحبنظران در حوزه‌های پولی، بانکی و اقتصادی، اصلاح قانون بانکداری بدون ربا، موضوع اشتغال و تورم، راه‌های عملی کردن برنامه‌های ضروری برای تحقق اصل ۴۴ طبق تفسیر و تبیین به عمل آمده و... بدین وسیله ضمن معرفی امکانات ارتباطی بانک مرکزی به شرح زیر، آمادگی خود را برای دریافت نظرات و طرح‌های هم‌میهنان گرامی، به ویژه استادان و متخصصان و کارکنان محترم شبکه بانکی کشور، اعلام می‌کند:

۱ -تلفن نظرسنجی و ارتباط با رییس کل بانک مرکزی به شماره ۲۹۹۵۴۸۵۵ -۰۲۱

۲ -شماره دورنگار برای ارتباط با رییس کل: ۲۹۹۵۴۷۸۰-۰۲۱

۳ - ارتباط کامپیوتری با سایت بانک مرکزی به نشانی www.cbi.ir به منظور ارائه نظرات و پیشنهادها.

۴ - آمادگی بانک به منظور هماهنگی لازم جهت ملاقات و دیدارهای مردمی با رییس کل.

۵ - همچنین در محل ورودی تمامی ساختمان‌های بانک مرکزی ج.ا.ا صندوق مستقلی با عنوان «ارتباط مستقیم مکاتبه‌ای با رییس کل بانک مرکزی» برای دریافت نظرات مراجعه‌کنندگان گرامی و کارکنان محترم بانک نصب شده است.