گروه بنگاه‌ها - شرکت کاسپین که یکی از شرکت‌های گروه مالی پارسیان و وابسته به بانک پارسیان می‌باشد، با حضوری فعال در دومین همایش بین‌المللی بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت ضمن اینکه یکی از حامیان اصلی برپایی همایش بود با مشارکتی چشمگیر به معرفی محصولات، دستاوردها و ابزارهای مدرن و جدید در این حوزه پرداخت. در کنار این همایش که یک نمایشگاه جانبی و تخصصـی نیز به منظور معرفی دستاوردهای سـازمان‌های ارائه‌کننده خدمات بانکی کشـور برگزار شد، شرکت کاسپین با حضوری قدرتمند و غرفه‌آرایی تخصصی، محصولات، خدمات و دستاورد‌های خود در زمینه بانکداری الکترونیک را به نمایش گذاشت.

آقای جهانی، مدیر روابط عمومی بانک پارسیان، در روز اول این همایش از نمایشگاه جانبی بازدید کرد و با حضور در غرفه شرکت کاسپین ضمن دیدار با آقای مهندس عزیزی مدیرعامل شرکت کاسپین و همکاران ایشان از نزدیک با روند حضور و فعالیت این شرکت آشنا شد.

دومین همایش بین‌المللی بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، روزهای ۲۶ و ۲۷ دی‌ماه سال‌جاری در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما با مدیریت پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی ج.ا.ا برگزار شد. مهم‌ترین اهداف این همایش، معرفی دستاوردهای الکترونیکی صنعت بانکداری کشور، معرفی زیرساخت‌ها و ابزارهای جدید پرداخت الکترونیک، بازنگری قوانین و مقررات در حوزه بانکداری الکترونیک و آشنایی با جنبه‌های فرهنگی و اقتصادی بانکداری الکترونیک عنوان شده است.