گروه بنگاه‌ها - دومین سمینار مدیران بانک تجارت در سال ۹۱ با حضور مدیر عامل، اعضای هیات‌مدیره، معاونین مدیرعامل، مدیران امور و شعب بانک تجارت در ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد. به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، دکتر فلاح مدیر عامل با اشاره به آغاز ماه محرم و آیات سوره «والفجر» ابراز امیدواری کرد، اعضای خانواده بزرگ بانک تجارت با تاسی به حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران باوفایش در مسیر خدمت‌گزاری صادقانه به مردم موفق عمل کنند.

وی با بیان اینکه جبران کاهش درآمدهای ارزی بانک به‌دلیل محدودیت‌های تحریم، هوشمندی و تلاش مضاعفی را می‌طلبد گفت: مشتریان شرکای تجاری ما هستند و تلاش برای تعامل با آنها و ایفای تعهدات، نقشی تعیین‌کننده در آینده بانک دارد.

دکتر فلاح در ادامه استفاده از فرصت سرمایه‌گذاری‌های جدید در حوزه‌های انرژی، معادن و صادرات را از جمله اولویت‌های پیش روی بانک دانست و افزود: باید با استفاده از اینگونه امکانات سرمایه‌گذاری را در برنامه‌های اصلی خود قرار دهیم.

مدیرعامل بانک تجارت، با اشاره به حساسیت‌های حوزه IT، غلبه بر چالش‌های بانک در این حوزه را بسیار حیاتی اعلام کرد و گفت: باید تلاش کنیم ضمن استفاده کامل از امکانات فعلی، توسعه سریع و اصولی در حوزه IT را پیگیری کنیم.

وی افزود: چابکی و چالاکی بانک در راستای فرصت‌های پیش رو باید افزایش یابد تا به این ترتیب سرعت در شناسایی فرصت‌ها و استفاده از آنها دوچندان شود.

دکتر فلاح اعتماد مشتریان را سرمایه‌ گران‌سنگ بانک دانست و افزود: این اعتماد ارزشمند به آسانی به‌دست نیامده است و باید هوشیار باشیم ضمن ارج نهادن به این مهم، با توانی دوچندان در حفظ و ارتقای آن بکوشیم.

مدیرعامل بانک تجارت در پایان افزود: دلسوزی، تجربه، سختکوشی، هوشمندی، نظم و آداب‌دانی کارکنان، فرصتی برای تعالی و پیشرفت بانک است که باید قدردان این عزیزان باشیم و از آنها می‌خواهیم تا فرصت‌های بکر و نوپا را شناسایی و معرفی نمایند.