گروه بنگاه‌ها - بانک صادرات ایران به منظور افزایش سطح دسترسی مشتریان به خدمات بانکداری نوین تا پایان مهر ماه سال‌جاری ۳۰ میلیون و ۲۹ هزار کارت الکترونیکی بانکی صادر کرده است. به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، در راستای جلب رضایت مشتریان، ارتقای کیفی خدمات، تنوع بخشی به محصولات و توسعه بانکداری الکترونیک، این بانک نسبت به صدور و تحویل انواع کارت بانکی به مشتریان و متقاضیان دراسرع وقت اقدام کرده و بر این اساس تا پایان مهر ماه سال‌جاری، بالغ بر ۳۰ میلیون و ۲۹ هزار کارت صادر و تحویل مشتریان کرده است که از این تعداد، ۲۱ میلیون و ۵۶۸ هزار کارت مربوط به استان‌ها و ۸ میلیون و ۴۶۱ هزار کارت مربوط به مشتریان در تهران می‌باشد.

این گزارش حاکی است از بین انواع کارت‌های الکترونیکی، کارت‌های سپهر با توجه به قابلیت‌های زیاد آنکه امکان دریافت و انتقال وجه از طریق دستگاه‌‌های خودپرداز، خرید online از طریق بسترهای اینترنتی، خرید با استفاده از دستگاه‌های پایانه فروش و... را برای مشتریان فراهم می‌سازد بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است.

دارندگان سپهرکارت‌ها می‌توانند از خدمات متنوع دستگاه‌های خودپرداز، خدمت پرداخت تلفنی قبوض و تلفنبانک صدای سپهر (۰۹۶۰۲)، پایانه‌های فروش نصب شده در فروشگاه‌های معتبر سراسر کشور و دستگاه‌های کارتخوان شعب استفاده نمایند.