گروه بنگاه‌ها- مدیرعامل بانک تجارت در دیدار با صنعتگران و بازرگانان کرمانی بر تداوم حضور موثر این بانک در بخش صنعت و صادرات تاکید کرد. به گزارش روابط عمومی بانک تجارت در این دیدار که با حضور «نجار»استاندار کرمان، اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی و گروهی از صاحبان مشاغل این استان برگزار شد دکتر فلاح مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به لزوم حمایت همه جانبه از صنایع مولد و اشتغالزای کشور و تولیدات ملی گفت: بانک تجارت، نگاهی ویژه به بخش صنعت و صادرات داشته و حمایت از کار و سرمایه ایرانی را در بطن برنامه‌های کلان خود لحاظ کرده است. وی افزود: قصد داریم تا با به‌کارگیری خدمات جدید بانکی طیف بیشتری از نیازهای صنعتگران و بازرگانان ایرانی را پاسخگو باشیم.

مدیرعامل بانک تجارت همچنین ابراز امیدواری کرد با تداوم روند مطلوب بازپرداخت تسهیلات بانک در استان کرمان، بستر لازم برای توسعه همکاری‌های بانک تجارت با واحدهای صنعتی و کشاورزی و صادرکنندگان استان فراهم شود.

پس از سخنان دکترفلاح، صاحبان مشاغل استان کرمان به بیان دیدگاه‌ها و انتظارات خود از بانک تجارت پرداختند و بر لزوم حمایت بیشتر شبکه بانکی کشور از تولیدکنندگان با توجه به شرایط ویژه اقتصاد کشور تاکید شد.

در ادامه این دیدار لوح تقدیر اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان توسط اسماعیل نجار استاندار کرمان به دکتر فلاح اعطا شد. در این لوح از اهتمام و تلاش مستمر بانک تجارت در حمایت از صنایع استان تقدیر شده است.

مانده تسهیلات اعطایی بانک تجارت به بخش‌های مختلف اقتصادی در استان کرمان تا پایان شهریورماه سال‌جاری به هشت هزار و ۳۴۴ میلیارد ریال رسیده است.