مدیرعامل بیمه پارسیان در مراسم افتتاح شعبه بیمه‌ای بندر انزلی گفت: مهم‌ترین هدف بیمه پارسیان خدمت‌رسانی بهتر و سریع‌تر به مشتریان است. مدیرعامل بیمه پارسیان در مراسم افتتاح شعبه بیمه‌ای بندر‌انزلی مهم‌ترین هدف بیمه پارسیان را خدمت‌رسانی بهتر و سریع‌تر به مشتریان عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه پارسیان،‌هادی اویار حسین در مراسم افتتاح شعبه بیمه‌ای پارسیانِ بندرانزلی که با حضور امام جمعه، فرماندار، شهردار و تنی چند از مسوولان این شهر برگزار شد ضمن تاکید بر مشتری‌مداری افزود: ایجاد سهولت در امر دسترسی عموم مردم به خدمات بیمه یکی از اهداف مهم بیمه پارسیان است که افزایش تعداد شعب شرکت در سراسر کشور یکی از راه‌های تحقق این هدف است.

به گفته مدیرعامل بیمه پارسیان مشتری مداری برای پارسیانی‌ها تنها یک شعار نیست و این امر در تمامی برنامه‌ریزی‌های ساختاری و استراتژیک شرکت جایگاه ویژه‌ای دارد.

شعبه افتتاح شده بیمه پارسیان در بندر انزلی به آدرس غازیان، میدان مالا، کوی فرمانداری، پلاک ٣ و همچنین شعبه سبزوارِ پارسیان نیز که به تازگی افتتاح شده است در آدرس خیابان ٢٤ متری انقلاب، نبش انقلاب ٤، ساختمان اسنوا، طبقه اول آماده ارائه انواع بیمه‌نامه‌ها به مشتریان محترم بیمه پارسیان است.