گروه بنگاه‌ها - سامانه جدید تلفنبانک سامان با تغییرات زیرساختی جهت افزایش سرعت و کارآیی و همچنین افزوده شدن خدمات جدید آماده بهره‌برداری مشتریان این بانک است. به گزارش اداره روابط‌عمومی بانک سامان، در راستای افزایش خدمات‌رسانی به مشتریان و راحتی بیشتر در انجام امور بانکی، خدمات ارائه‌شده از طریق سیستم «تلفنبانک سامان» افزایش یافت.

بر اساس این گزارش، مشتریان بانک سامان برای بهره‌مندی از این سامانه می‌توانند با مرکز سامان‌ارتباط به شماره ۶۴۲۲-۰۲۱ تماس بگیرند و پس از ورود به سامانه تلفنبانک سامان و وارد کردن شماره مشتری و رمز تلفنبانک، از خدمات متنوع آن استفاده کنند.

این گزارش می‌افزاید: افزون بر گزینه‌های «عملیات سپرده»، «عملیات چک»، «پرداخت انواع قبض‌های مصرفی» و «تغییر رمز» که تاکنون در این سامانه وجود داشت، گزینه «عملیات کارت» با قابلیت‌های جدید، دریافت «شماره شبا سپرده» نیز به این سامانه افزوده شد. در گزینه «عملیات کارت» سامانه جدید دریافت مانده کارت، انتقال‌وجه از کارت به کارت یا از کارت به سپرده، دریافت صورت‌حساب و مسدود کردن کارت برای مشتریان امکان‌پذیر شده است.

پرداخت قبض و دریافت شماره شبای سپرده خدماتی هستند که حتی بدون داشتن رمز تلفنبانک نیز امکان‌پذیر است.

تمام مشتریان بانک سامان جهت استفاده از خدمات متنوع سامانه تلفنبانک سامان می‌توانند با مراجعه به یکی از شعب بانک در سراسر کشور، رمز ورود به تلفنبانک را دریافت کنند.