گروه بنگاه‌ها - بانک صادرات ایران در راستای حمایت از بیماران نیازمند تا پایان آذر ماه سال ۹۱، حدود ۸۳ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه درمان را به هموطنان پرداخت کرده است. به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران بر اساس این گزارش این بانک به منظور حمایت از بیماران نیازمند و کم‌درآمد از سال ۹۰ پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه درمان را در دستور کار قرار داده که در این راستا بیماران نیازمند می توانند ضمن ارائه مستندات بیمارستانی از مبلغ ۲۰ میلیون ریال وام درمان بهره‌مند گردند. این بانک در راستای حمایت از اقشار کم‌درآمد جامعه در ۹ ماه اول سال ۹۱، ۸۳ میلیارد ریال وام را به بیماران نیازمند در سراسر کشور اختصاص داده است.

این اقدام خداپسندانه با بانک صادرات ایران افزایش رضایت‌مندی مراکز درمانی و هموطنان را به همراه داشته و از سوی رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و وزارت بهداشت و درمان از عملکرد این بانک در زمینه پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه درمان بیماران تشکر و قدردانی به عمل آوردند و بر تداوم این رویکرد و الگو گرفتن سایر بانک‌ها تاکید کردند.

این بانک علاوه بر وام قرض‌الحسنه درمان در ۸ ماه اول سال ۹۱، ۶ هزار و ۴۷۸ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه و تهیه جهیزیه پرداخت کرده و نقش بسزایی در فراهم‌سازی زمینه‌های ازدواج جوانان سراسر کشور داشته است.