گروه بازار پول- حساب اندوخته فردا بانک پاسارگاد، بهترین شیوه برای تامین آتیه و آرامش فرزندانمان است.

مهندس خسرو رفیعی، مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی بانک پاسارگاد در آیین افتتاح شعبه میدان کلانتری که با حضور جمعی از مسوولان، تجار و کسبه محل و اهالی برگزار شد با بیان مطلب فوق گفت: حساب سپرده اندوخته فردا‌، برای کسانی که در حال حاضر اندوخته قابل توجهی ندارند، ولی توان پس‌انداز ماهانه‌، حتی به مقدار اندک را دارند این امکان را فراهم می‌کند تا از مبلغ قابل توجهی که بعد از ۵ سال از این حساب کسب می‌کنند، مایحتاج خود را فراهم کنند.

وی ادامه داد: صاحب حساب می‌تواند هر ماه حداقل مبلغ یکصدهزار ریال به عنوان اقساط به صورت نقد یا انتقال از حساب دیگر خود به حساب سپرده اندوخته فردا واریز کند. رفیعی افزود: واریز هر مبلغی مازاد بر اقساط تعیین شده به این حساب تا سررسید آن مقدور است و مبالغ واریزی هرماه به علاوه سود سپرده‌های قبلی و قسط همان ماه در مقاطع معین (روز افتتاح) به سپرده بلندمدت تبدیل می‌شود. رفیعی در خصوص سود این حساب تصریح کرد: هر ماه سود سپرده اولیه به انضمام مبلغ اقساط واریزی و سود آنها تجمیع و تبدیل به سپرده‌های بلندمدت ۴، ۳، ۲، ۱ ساله و ۱۱ ماه آخر دوره

کوتاه مدت براساس زمان واریز تا تاریخ سررسید سپرده می‌شود. وی خاطرنشان کرد: در حقیقت در این حساب امکان افتتاح سپرده مدت دار برای مبالغی که در حالت عادی امکان افتتاح حساب برای آن‌ها وجود ندارد‌، فراهم شده است. همچنین هم میهنان با گشایش این حساب در اصل، امکان افتتاح ۴۹ سپرده بلندمدت را برای خود، به صورت خودکار فراهم کرده‌اند که در حالت عادی مستلزم صرف وقت و مراجعه‌های بسیار است.