مهلت افتتاح حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک اقتصاد نوین 31 اردیبهشت پایان می‌یابد

گروه بازار پول - مهلت افتتاح حساب سومین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک اقتصاد نوین ۳۱ اردیبهشت‌ماه پایان می‌یابد. به گزارش روابط عمومی بانک اقتصاد نوین،‌ بر این اساس علاقه‌مندان استفاده از جوایز این دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک اقتصاد نوین تا پایان اردیبهشت‌ماه جاری فرصت دارند با افتتاح حساب یا افزایش موجودی علاوه‌بر برخورداری از اجر معنوی، بخت خود را برای بهره‌مندی از جوایز ارزشمند این دوره افزایش دهند.

بانک اقتصاد نوین به منظور قدردانی از توجه هم‌وطنان به سنت پسندیده قرض‌الحسنه علاوه‌بر اهدای جوایز نفیس، ۱۰درصد تخفیف خدمات بیمه‌ای بیمه نوین

برای سپرده‌گذاران حساب‌های قرض‌الحسنه منظور می‌کند که این خدمت به تمام سپرده‌گذاران حساب‌های قرض‌الحسنه تعلق می‌گیرد.

علاقه‌مندان با حضور در این قرعه‌کشی می‌توانند با مراجعه به یکی از ۲۲۰شعبه این بانک در سراسر کشور نسبت به افتتاح حساب و یا افزایش موجودی خود اقدام کنند.

یکصد دستگاه خودروی سواری مزدا ۳، ۱۵۰ کمک‌هزینه سفر زیارتی هر یک به ارزش ۴میلیون ریال، ۲۰۰ بن کارت خرید صنایع دستی و میلیاردها ریال جوایز نقدی هدایای سومین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه بانک اقتصاد نوین است که به سپرده‌گذاران این حساب‌ها اهدا خواهد شد.

بانک اقتصاد نوین به ازای هر ۵۰هزار ریال در هر روز یک امتیاز برای صاحب حساب منظور می‌کند که حداقل موجودی ۲۰۰هزار ریالی پیش‌شرط حضور در سومین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک اقتصاد نوین است.