گروه بازار پول- روابط عمومی ‌بانک تجارت در دومین جشنواره روابط عمومی‌های وزارت امور اقتصادی و دارایی به عنوان برترین روابط عمومی‌ در حوزه عملکرد رسانه‌ای برگزیده شد.

به گزارش روابط عمومی‌بانک تجارت در مراسم دومین جشنواره روابط عمومی‌های وزارت امور اقتصادی و دارایی که با حضور دکتر الهام سخنگوی دولت، دکتر حسینی، وزیر امور اقتصادی و دارایی و مدیران روابط عمومی‌سازمان‌های تابعه این وزارتخانه برگزار شد از روابط عمومی‌های برتر در حوزه‌های مختلف عملکردی تجلیل به عمل آمد.

دکتر سید شمس‌الدین حسینی در این جشنواره با تقدیر از زحمات دست‌اندرکاران روابط عمومی‌ در نهادهای زیرمجموعه این وزارتخانه طی سال گذشته گفت: روابط عمومی‌ مهم‌ترین نهاد برای افزایش آگاهی عمومی‌ و ایجاد اتحاد در جامعه است و لذا سازمان‌ها باید به بخش روابط عمومی‌خود توجه ویژه‌ای داشته باشند. وزیر اقتصاد افزود: وظیفه روابط عمومی‌در آگاهی بخشی و اعتمادسازی زمینه اجرایی شدن و توفیق برنامه‌های مهم اقتصادی کشور را فراهم می‌کند و فضای کار و فعالیت در این زمینه بسیار گسترده است.

دکتر حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم به‌کارگیری نیروی انسانی خلاق، نوآور و آگاه در حوزه روابط عمومی‌ اظهار امیدواری کرد که برگزاری این جشنواره سبب شفافیت در نقاط قوت و ضعف عملکرد روابط عمومی‌ها شده و مسیر اعتلای روابط عمومی‌های وزارت امور اقتصادی و دارایی را هموار کند. پایان بخش این جشنواره با تقدیر از مدیران پیشکسوت حوزه روابط عمومی ‌در سازمان‌های زیرمجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی همراه بود.