گروه بازارپول- اولین جلسه روسای شعب تهران پس از آغاز فعالیت رسمی بانک سینا با حضور جمعی از معاونان و مدیران در ساختمان مرکزی این بانک تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی این بانک، عبدالناصر همتی مدیرعامل بانک سینا در این نشست گفت: بانک سینا بعد از ۲۰سال تلاش و فعالیت و پشت سرگذاشتن تمام موانع بانکی اکنون بانکی تمام عیار و برخوردار از تمام ویژگی‌های یک بانک نظیر نیروی انسانی جوان و باتجربه، اعتماد عمومی با بیش از ۲۰ سال تجربه و ساختار اداری و مالی محکمی تحقق پیدا کرده است.

همتی با اشاره به استقبال مردم از سهام این بانک در بورس گفت: این موضوع مسوولیت ما را دو چندان می‌کند که در این راستا از شما می‌خواهم همراه و هم جهت با مدیریت و ستاد در جهت جذب منابع، بازاریابی و مشتری‌یابی کنید.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از اول خرداد ماه افتتاح حساب جاری در تمام شعب سراسر کشور و فعالیت ارزی در حداقل ۱۵ شعبه بانک سینا عملیاتی می‌شود و روسای شعب می‌بایست در حوزه جغرافیایی فعالیت خود تلاش و کوشش کنند.

دکتر همتی در ادامه این نشست از افتتاح حداقل ۱۰ شعبه جدید تا پایان امسال و برنامه‌ریزی، پیش‌بینی برای افزایش منابع شعب خبرداد و نقش روسای شعب و سرپرستان را در این زمینه حیاتی و کلیدی خواند.

در ادامه این نشست،‌ راهکارهای افزایش جذب منابع و ارائه تمهیدات برای فعالیت‌های تولیدی، اقتصادی بررسی شد و روسای شعب به طرح مشکلات و ارائه نظرات خود در این خصوص پرداختند.