گروه بازار‌پول- اولین گردهمایی معاونین و مدیران شعب موسسه اعتباری انصار در استان‌ها در سال‌جاری به مدت دو روز در تهران برگزار شد. به گزارش روابط عمومی این موسسه در مراسم افتتاحیه این گردهمایی که با حضور مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد تعاون، هیات‌مدیره، رییس هیات‌مدیره، دکتر نتاج مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری انصار، مسوولین بنیاد تعاون، مدیران عامل شرکت‌های وابسته و سایر میهمانان برگزار شد از خدمات چندین ساله عباسی قائم مقام مدیرعامل تقدیر شد.

در ادامه دکتر نتاج، مدیرعامل موسسه به ارزیابی عملکرد این موسسه درسال ۸۷ و نیز تشریح سیاست‌های آن در سال ۸۸ در راستای پیام رهبر معظم له با عنوان «اصلاح الگوی مصرف» پرداخت.

او افزود: موسسه انصار در سال گذشته از لحاظ ارائه خدمات نوین بانکی فراتر از پیش‌بینی‌ بوده و در سال‌جاری نیز با همکاری مدیران و کارکنان موسسه این روند روبه رشد را ادامه خواهیم داد.

وی اخذ گواهینامه ISO ۹۰۰۱ و صدور مجوز تطبیق موسسه مالی و اعتباری از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی از دیگر موفقیت‌های این موسسه در سال گذشته بوده است.

دکتر نتاج در پایان سخنان خود بر تلاش و جدیت همه جانبه مدیران برای ارائه تسهیلات متنوع و خدمات الکترونیکی به هموطنان عزیز تاکید کرد.

در پایان مراسم از عباسی قائم مقام مدیرعامل با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.