گروه بازار پول- بانک اقتصادنوین به عنوان نخستین بانک خصوصی جمهوری اسلامی‌ایران علاوه بر گسترش فیزیکی شعب در سال گذشته، در حوزه بانکداری الکترونیکی نیز توانست با تجهیز و گسترش ابزار بانکداری الکترونیکی بخش عمده‌ای از نیازهای مشتریان شبکه بانکی را تامین کند.

به گزارش روابط عمومی‌بانک اقتصادنوین، تعداد شعب این بانک در پایان سال ۱۳۸۷ به ۲۲۰ شعبه رسید که این تعداد در پایان سال قبل از آن ۱۸۰ شعبه بوده است که حدود ۲۲‌درصد رشد نشان می‌دهد.

تعداد خودپردازهای این بانک نیز با رشد ۳۰‌درصدی در سال ۱۳۸۷ از ۵۰۱ خودپرداز در پایان سال ۱۳۸۶ به ۶۵۰ خودپرداز در پایان سال گذشته رسید. بانک اقتصادنوین به منظور تسهیل ارائه خدمات این بخش، بیشترین تعداد خودپرداز خارج از خانه را در اختیار دارد که این موضوع موجب رضایتمندی مشتریان شبکه بانکی شده است.

تعداد پایانه‌های شعب بانک اقتصادنوین نیز در پایان سال ۱۳۸۷ به ۸۱۰ دستگاه رسید که در مقایسه با تعداد پایانه‌های شعب در پایان ۱۳۸۶ حدود ۳۱‌درصد رشد نشان می‌دهد. تعداد پایانه‌های شعب بانک اقتصادنوین در پایان این سال ۶۲۰ دستگاه بوده است.

انواع کارت‌های بانک اقتصادنوین (نقدی، هدیه، بن و اعتباری) نیز در سال ۱۳۸۷ با رشد قابل توجهی همراه بوده است. در این سال تعداد کارت‌های نقدی بانک اقتصادنوین به ۲‌میلیون و ۵۲۳‌هزار و ۶۸۰ کارت رسید که در مقایسه با ۲‌میلیون ۲۲۶‌هزار و ۸۵۸ کارت پایان سال ۱۳۸۶ بالغ بر ۱۱‌درصد رشد نشان می‌دهد. کارت هدیه و بن‌کارت‌های صادر شده توسط بانک اقتصادنوین در سال ۱۳۸۷ نیز از مرز ۸۷۵ هزار کارت گذشت که در مقایسه با تعداد این کارت‌ها در پایان سال ۱۳۸۶ بالغ بر ۱۳ درصد رشد داشته است.

تعداد کارت‌های اعتباری نیز با رشد ۷۱‌درصدی از یک‌هزار و ۲۱۹ کارت در پایان سال ۱۳۸۶ به ۲‌هزار و ۸۸ کارت در پایان سال ۱۳۸۷ رسید. در این سال همچنین تعداد مشتریان این بانک از مرز ۳‌میلیون و ۴۴۰‌هزار نفر گذشت.