سقف وام‌دهی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افزایش نیافته و روال سال گذشته را دنبال می‌کند.

غلامرضا مصطفی‌پور، مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در گفت‌وگو با ایسنا اولویت‌های کاری این بانک را در سال ۸۸ تشریح کرد و گفت: عمده فعالیت و هدف اصلی بانک، برنامه‌ریزی برای افزایش منابع بانک به خصوص منابع پس‌انداز قرض‌الحسنه و همچنین توسعه فعالیت‌های جاری، به‌گونه‌ای که بانک بتواند طیف وسیع‌تری از فعالیت‌های اقتصادی را در بخش جاری قرض‌الحسنه جذب کند.

وی ادامه داد: هدف ما بر این است که در سال‌جاری بتوانیم در بخش پس‌انداز قرض‌الحسنه حداقل یک رشد ۲۰۰درصدی و در بخش جاری قرض‌الحسنه تا پایان سال به یک رشد بیش از ۵۰۰درصدی دست یابیم.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با بیان اینکه امیدواریم منابع جاری بانک پنج برابر و منابع پس‌انداز دو برابر وضعیت فعلی شود، عنوان کرد: راه‌اندازی دستگاه‌های ATM و اتصال آن به سیستم شتاب در دست بررسی و اقدام است که امیدواریم در ماه‌های اولیه سال جاری راه‌اندازی تا در اختیار مشتریان قرار گیرند.

به گفته وی، در سال‌جاری توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و محصولات بانکداری الکترونیک از جمله موبایل بنکینگ و شعب پورتابل از جمله فعالیت‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است.

مصطفی پور درباره وضعیت وام‌دهی بانک در سال ۸۸ تصریح کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران روال سابق را دنبال می‌کند، ولی امیدواریم که با گسترش استقبالی که از فعالیت‌های بانک صورت می‌گیرد و سپرده‌گذاری‌هایی که انجام می‌شود، بتوانیم سقف وام‌دهی‌مان را افزایش دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی مصلحت نمی‌دانیم که سقف مبلغ وام‌دهی بانک را افزایش دهیم.