گروه بازارپول- به گزارش روابط‌عمومی بیمه ایران در پی اعلام قبلی روزنامه‌های کثیرالانتشار، روز دوشنبه هفدهم فروردین هشتاد و هشت، مجمع عمومی شرکت کارگستران راهبر با حضور اکثریت سهامداران در محل دفتر نمایندگی این شرکت برگزار شد.

در ابتدای این جلسه نمایندگان سهامداران عمده شامل سعیدیان نماینده بیمه ایران، بابایی نماینده شرکت ایران معین، صادقی به عنوان ناظر و حسنی مدیر عامل به عنوان اعضای هیات رییسه جلسه انتخاب گردیده و جلسه با ارائه گزارش عملکرد توسط مدیرعامل شرکت آغاز شد.

سیدمحمود حسنی در گزارش خود توضیحاتی در مورد چگونگی تاسیس شرکت کارگستران راهبر، علت پیشنهاد انحلال شرکت، سهامداران اصلی، سرمایه شرکت، صورت‌های مالی، شرکت‌های زیرمجموعه و موضوع انتقال نیروی انسانی شرکت به بیمه ایران ارائه کرد. در ادامه جلسه سیاوش سعیدیان، نماینده بیمه ایران (سهامدار عمده) با توجه به الزام قانونی جذب نیروها توسط بیمه ایران از خدمات پرسنل و هیات‌مدیره و مدیریت شرکت کارگستران قدردانی نمود و افزود: با موضوع انحلال شرکت پس از برگزاری جلسات متعدد و اخذ نظرات کارشناسی به منظور حفظ منافع سهامداران موافقت شد. وی در ادامه با توجه به موافقت سهامداران به اتفاق آرا با انحلال موافقت کردند، از حاضران در جلسه درخواست کرده‌اند علاقه‌‌مندان به عضویت در هیات تصفیه خود را کاندیدا نمایند.

در ادامه در مورد هیات تصفیه رای‌گیری شد و آقایان سیدمحمود حسنی (مدیرعامل و سهامدار)، حسن عبدی (نماینده بیمه ایران و رییس هیات‌‌مدیره) و سعید راستی‌فر (عضو هیات‌مدیره) به عنوان اعضای هیات تصفیه انتخاب گردیدند.