گروه بازار‌پول- تعداد سپهر کارت‌های صادره بانک صادرات ایران تا نیمه اول فروردین ماه سالجاری از مرز۶ میلیون

فراتر رفت. به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، تعداد سپهر کارت‌های این بانک که امکان دریافت و انتقال وجه از طریق دستگاه‌های خودپرداز بانک صادرات و سایر دستگاه‌های خودپرداز عضو شبکه شتاب را برای مشتریان فراهم می‌سازد تا نیمه اول فروردین ماه سالجاری به ۶ میلیون و ۱۸هزار عدد بالغ شد.

گفتنی است؛ دارندگان سپهرکارت‌های بانک صادرات با برخورداری از این کارت علاوه بر بهره‌مندی از خدمات دستگاه‌های خودپرداز شامل دریافت و انتقال وجه، می‌توانند از سرویس تلفنبانک آنلاین سپهر، پایانه‌های فروش (POS) نصب شده در فروشگاه‌های معتبر سراسر کشور، پرداخت تلفنی قبوض از طریق شماره تلفن ۱۵۵۳ و دستگاه‌های کارتخوان شعب (Pinpad) استفاده نمایند.

بر این اساس با توجه به سهولت، سرعت و مزایای بالای سیستم سپهر و همچنین مقرون به صرفه بودن استفاده از این سیستم از بعد زمان و هزینه، استقبال مردم از این خدمت نوین بانک صادرات همواره زیاد بوده به‌طوری‌که هم اکنون بیش از ۶‌میلیون نفر از هموطنان گرامی دارای سپهر کارت می‌باشند و افزون بر این بیش از ۵/۲۲ میلیون حساب الکترونیکی سپهر توسط هموطنان گرامی در شعب سپهری بانک صادرات افتتاح شده است.

لازم به ذکر است، دارندگان سپهرکارت‌های بانک صادرات ایران می‌توانند از خدمات سیستم بانکداری اینترنتی این بانک نیز بهره‌مند گردند.