گروه بازار پول- تبدیل موسسه اعتباری توسعه به بانک، ایجاد شعب مناسب در سطح کشور، افزایش در سهم بازار، ارائه بهترین خدمات بانکی و پرداخت تسهیلات در بخش‌های مختلف اقتصادی از جمله چشم‌اندازهای فعالیت موسسه مالی و اعتباری توسعه برای سال جاری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه مالی و اعتباری توسعه مستخدمین حسینی، مدیرعامل این موسسه با بیان این مطلب اظهار داشت: موسسه توسعه در نظر دارد بیشترین سهم در پرداخت سود در بین موسسات پولی را داشته باشد. در عین حال جذب سهامدار خصوصی خارجی و گسترش فعالیت در ارائه خدمات نوین ارزی، افزایش در سهم منابع مالی با ثبات بیشتر و افزایش در سهم از مشتری از دیگر برنامه‌های موسسه برای آینده است.

وی با تاکید براینکه در این راستا و برای رسیدن به اهداف موسسه، تربیت و تجهیز نیروی انسانی کارآمد که به منظور دستیابی به اهداف چشم‌انداز موسسه از اهم فعالیت‌ها در سال ۸۸ خواهد بود، افزود: رضایت‌مندی مشتری، درستی و پاسخگویی، کارتیمی، نوآوری و بهبود مستمر از ارزش‌ها و فرهنگ موسسه است.

مستخدمین حسینی، افزایش کمی و کیفی خدمات با تمرکز بر مشتری‌گرایی، عمل کردن به عنوان یک موسسه موفق، مشارکت در تحقق اهداف و کار همراه با حس مسوولیت را چهار اولویت موسسه عنوان کرد.

مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری توسعه تصریح کرد: حفظ مرتبه و مزیت اولین موسسه مالی و اعتباری خصوصی ایران، بهره‌مندی از افزایش سهم بازار در میان بانک‌های خصوصی، افزایش حجم منابع پولی در میان بانک‌های خصوصی و دارا بودن بیشترین نوع خدمات بانکی از جمله اهداف اصلی موسسه است.وی در تبیین سایر اهداف موسسه گفت: رضایت‌مندی صاحبان سهام و مشتریان، بهبود مستمر، مسوولیت‌پذیری و احترام به افراد و نوآوری از دیگر اهداف موسسه است.

وی افزایش کارآیی در ارائه خدمات بانکی، افزایش اثربخشی در ارائه خدمات بانکی، بهبود میزان پاسخگویی به مشتریان، ارتقای سطح کیفی سرمایه انسانی از طریق افزایش سطح دانش و مهارت کارکنان، توانمندسازی مدیران در زمینه بهبود وظایف مدیریتی را از اهداف نظام آموزشی کارکنان موسسه دانست.

به گفته وی، توانمندسازی مدیران در زمینه بهبود وظایف مدیریتی، آماده‌سازی کارکنان و مدیران برای ارتقا به رده‌های شغلی بالاتر، ترویج و ارتقای فرهنگ سازمانی و بهبود در روابط انسانی با کارکنان، مدیران و مشتریان نیز از اهداف نظام آموزشی کارکنان موسسه است.